-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q7echj$d7o$1@node1.news.atman.pl> <q7f856$jqf$1@node2.news.atman.pl>
<w...@m...org>
<3...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<6...@g...com>
<q7ggc9$eq1$1@node1.news.atman.pl> <q7gnbk$kul$1@news.icm.edu.pl>
<q7i2pl$ur5$1@node1.news.atman.pl> <q7jat5$pd9$1@news.icm.edu.pl>
<q7jelk$hp7$1@node2.news.atman.pl> <q7jjoj$te3$1@news.icm.edu.pl>
<q7oeh3$70k$1@node2.news.atman.pl> <q7oko0$4ru$2@news.icm.edu.pl>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Sun, 31 Mar 2019 14:57:10 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q7oko0$4ru$2@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 62
Message-ID: <5ca0b926$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1554037030 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 80.50.117.154:49177
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4355
X-Received-Body-CRC: 297174493
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653332
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-30 o 21:49, kk pisze:
> On 2019-03-30 20:02, Poldek wrote:
>> W dniu 2019-03-29 o 00:01, kk pisze:
>>> On 2019-03-28 22:34, Poldek wrote:
>>>> W dniu 2019-03-28 o 21:30, kk pisze:
>>>>> On 2019-03-28 10:05, Poldek wrote:
>>>>>> W dniu 2019-03-27 o 21:44, kk pisze:
>>>>>>> On 2019-03-27 19:45, Poldek wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Fakt faktem że jak długo robię badania techniczne swoich aut to
>>>>>>>>> nigdy raczej nie były badane spaliny
>>>>>>>>> Czy takie badanie jest obowiązkowe na przeglądzie a w moim
>>>>>>>>> przypadku diagnosta to olał czy po prostu wymogu takiego
>>>>>>>>> badania nie ma?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Badania techniczne to fikcja, niczego nie sprawdzają. Diagności
>>>>>>>> zajmują się pobieraniem opłaty i zachęcają do robienia badań w
>>>>>>>> swojej stacji za rok bezproblemowym przystawianiem pieczątki za
>>>>>>>> opłatą.
>>>>>>>
>>>>>>> Jak to "nie sprawdzają"?
>>>>>>
>>>>>> Wydech bez homologacji, brak katalizatora, angielski reflektor z
>>>>>> przodu, popękane przewody hamulcowe, niedziałający klakson,
>>>>>> światła ledwo jarzące, wyciek oleju - żadne z powyższych nie było
>>>>>> przeszkodą do przybicia pieczątki w Warszawie i do zobaczenia za
>>>>>> rok :-)
>>>>>
>>>>> To dowodzi, że nie naprawiasz a nie, że nie sprawdzają
>>>>
>>>> Tak jest. Nie wymieniłem angielskiej lampy i wydechu bez homologacji
>>>> i co roku dostaję pieczątkę i zaproszenie na kolejne badanie za rok.
>>>> Na tym polega badanie techniczne we Warszawie. Przewodów hamulcowych
>>>> też nie wymieniłem. Oddałem ten samochód i dalej dostaje pieczątki w
>>>> innej stacji.
>>>
>>> No, badanie polega na tym, że Ci gościu mówi co masz do d..y.
>>
>> Na tym, to polega przegląd w serwisie. Badanie w SKP polega na tym, że
>> przyjeżdżasz sprawnym samochodem i dostajesz pieczątkę. Jeżeli
>> przyjechałeś niesprawnym, to nie dostajesz pieczątki. Takie jest prawo.
>
> Puknij się w głowę. To jest po to byś mógł poprawić.
>
SKP to nie serwis.
>> Owszem powinien powiedzieć, co jest do naprawienia i dlaczego odmawia
>> pieczątki. Ba, powinien to wpisać do CEPIK, żeby było widać w
>> komputerze, gdy zamiast do naprawy udasz się do sąsiedniej SKP.
>> Polacy jednak prawo mają w d--p-- i sami wiedzą lepiej, jak powinno być.
>> Praktyka jest taka, że diagnosta w SKP bierze pieniądze i daje
>> pieczątkę, ew. uprzejmie prosi o to, żebym naprawił samochód przed
>> przyjazdem za rok. Ja nie naprawiam i nic z tego nie wynika, bo za rok
>> znów dostaję pieczątkę.
>
> Bo głupi jesteś jak but z lewej nogi.
Być może, ale SKP jest po to, żeby takie przypadki eliminować. Nie
spełnia tej funkcji.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.19 15:01 Poldek
- 31.03.19 15:20 Poldek
- 31.03.19 16:59 Budzik
- 31.03.19 22:49 Janusz
- 31.03.19 22:59 kk
- 01.04.19 08:50 Kris
- 01.04.19 21:38 Marek S
- 02.04.19 01:13 tom
- 02.04.19 19:28 Kris
- 03.04.19 08:29 Kris
- 04.04.19 23:42 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB