-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Smrodzące motocykle
Date: Sun, 8 Jul 2012 17:34:51 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 39
Message-ID: <jtc9am$o3v$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jta3k5$4ub$1@usenet.news.interia.pl> <jta8q8$6di$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aall104.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1341761686 24703 83.5.41.104 (8 Jul 2012 15:34:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jul 2012 15:34:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458351
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
news:jta8q8$6di$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> napisał w wiadomości
> news:jta3k5
>
>> Czy istnieją jakieś normy emisji spalin dla współczesnych motocykli,
>> motorowerów, motorynek ?
>
> istnieją - niestety tylko EURO 3
>
>> Pytam dlatego, ponieważ każdy wyprzedzający lub przejezdzajacy obok mnie
>> motocykl czy motorower albo motorynka zostawia za sobą strugę smrodu,
>> którą muszę wdychać.
>
> najbardziej śmierdzą 2T. Na nie też sa normy ale nie wiem jak to działa,
> bo smrodzą na maxa. Co do motocykli 4T to stare złomy na gaźnikach tez
> smrodzą. Nowe sprzęty nie smierdzą tak bardzo
>
>> Czy smród ten jest efektem nieprawidłowej pracy silnika tych pojazdów ?
>> Czy nie stosuje się w motocyklach, motorowerach, motorynkach jakichś
>> katalizatorów, podobnie jak w samochodach, które w znacznym stopniu
>
> Są katalizatory. Nawet w 2T. Ale one chyba nic nie dają. Mam 2T z wydechem
> "catalyzed", ale śmierdzi i juz mi się to sprzykrzyło i zamieniłem na 4T
> który normę Euro 3 spełnia bez problemu (o połowę mniejsze
> zanieczyszczenia). W garażu mogę go odpalić i moze stać kilka minut i nie
> bedzie za bardzo śmierdzieć.
>
Dzięki za info.
Szkoda, że euroekologia dwukołowców jest co najmniej rok świetlny za
samochodową.
Miejmy nadzieję, że i tu się coś poprawi.
Pozdrawiam
Pawik
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.12 18:37 Cezary Daniluk
- 08.07.12 18:43 Arbiter
- 08.07.12 18:44 Arbiter
- 08.07.12 20:50 Lisciasty
- 08.07.12 20:55 The_EaGle
- 09.07.12 16:15 LEPEK
- 10.07.12 09:52 4CX250
- 10.07.12 16:52 pbanasik
- 11.07.12 09:56 4CX250
- 11.07.12 16:53 pbanasik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe