-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Smrodzące motocykle
Date: Sun, 8 Jul 2012 17:34:51 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 39
Message-ID: <jtc9am$o3v$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jta3k5$4ub$1@usenet.news.interia.pl> <jta8q8$6di$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aall104.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1341761686 24703 83.5.41.104 (8 Jul 2012 15:34:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jul 2012 15:34:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458351
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
news:jta8q8$6di$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> napisał w wiadomości
> news:jta3k5
>
>> Czy istnieją jakieś normy emisji spalin dla współczesnych motocykli,
>> motorowerów, motorynek ?
>
> istnieją - niestety tylko EURO 3
>
>> Pytam dlatego, ponieważ każdy wyprzedzający lub przejezdzajacy obok mnie
>> motocykl czy motorower albo motorynka zostawia za sobą strugę smrodu,
>> którą muszę wdychać.
>
> najbardziej śmierdzą 2T. Na nie też sa normy ale nie wiem jak to działa,
> bo smrodzą na maxa. Co do motocykli 4T to stare złomy na gaźnikach tez
> smrodzą. Nowe sprzęty nie smierdzą tak bardzo
>
>> Czy smród ten jest efektem nieprawidłowej pracy silnika tych pojazdów ?
>> Czy nie stosuje się w motocyklach, motorowerach, motorynkach jakichś
>> katalizatorów, podobnie jak w samochodach, które w znacznym stopniu
>
> Są katalizatory. Nawet w 2T. Ale one chyba nic nie dają. Mam 2T z wydechem
> "catalyzed", ale śmierdzi i juz mi się to sprzykrzyło i zamieniłem na 4T
> który normę Euro 3 spełnia bez problemu (o połowę mniejsze
> zanieczyszczenia). W garażu mogę go odpalić i moze stać kilka minut i nie
> bedzie za bardzo śmierdzieć.
>
Dzięki za info.
Szkoda, że euroekologia dwukołowców jest co najmniej rok świetlny za
samochodową.
Miejmy nadzieję, że i tu się coś poprawi.
Pozdrawiam
Pawik
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.12 18:37 Cezary Daniluk
- 08.07.12 18:43 Arbiter
- 08.07.12 18:44 Arbiter
- 08.07.12 20:50 Lisciasty
- 08.07.12 20:55 The_EaGle
- 09.07.12 16:15 LEPEK
- 10.07.12 09:52 4CX250
- 10.07.12 16:52 pbanasik
- 11.07.12 09:56 4CX250
- 11.07.12 16:53 pbanasik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod