  • 71. Data: 2018-08-24 20:07:08
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 19:29, kk pisze:

    > Pasy są ok, ale brakowało wyrzutni

    To jeszcze nie wprowadzono dyrektywy o montowaniu katapulty?
    Przecież ludzie giną bez takiej dyrektywy :-)

  • 72. Data: 2018-08-24 20:10:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-08-2018 o 19:57, tck pisze:

    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości
    om>,

    a_2/tragiczny_final_egzaminu_samochod_wjechal_pod_po
    ciag_zdjecia_-_fot_piotr_duraj_i_tomasz_krzysciak_40
    69/39913977_211334369737341_4572303874152464384_n_20
    180823_1289610863.jpg

    > świadek mówił o dużym krwotoku

    Ona rzekomo próbowała wyjść z auta, może była już poza nim w momencie
    zderzenia.

  • 73. Data: 2018-08-24 20:15:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2018 o 20:10, Cavallino pisze:

    > Ona rzekomo próbowała wyjść z auta, może była już poza nim w momencie
    > zderzenia.

    Kiepski temat, ale nie - skoro ją z auta strażacy wycinali. Obstawiam,
    że odpieła pasy, ale wyjść nie zdążyła.

    Shrek

  • 74. Data: 2018-08-24 20:45:47
    Od: l...@g...com

    Egzaminator był wybitnie rozkojarzony. Przy niezatrzymaniu na Stopie egzaminator
    powinien wbić hamulec w podłogę i zatrzymać auto przed przejazdem, przy tej prędkości
    było to moźliwe. Kumulacja błędu egzaminatora, kursantki oraz dopełniona uderzeniem
    pociągu.

  • 75. Data: 2018-08-24 20:55:08
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 24 Aug 2018 20:05:11 +0200, Shrek wrote:
    > Już od dawna tak nie ma. Łuk do przodu i do tyłu i górka. Za to wo
    > motocykowym masz akrobacje.

    A to ja nieaktualny. Jak teraz tylko łuk + górka to faktycznie mocno się
    uprościło od tamtych czasów. Z moto nie wiem jak było, nie zdawałem. Moja
    przygoda z moto zaczęła i skończyła się na Romecie "Pony" :)

    Mateusz

  • 76. Data: 2018-08-24 23:10:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-08-24 o 20:10, Cavallino pisze:

    > Ona rzekomo próbowała wyjść z auta, może była już poza nim w momencie
    > zderzenia.

    Może obejrzyj ten film, co? Próbowała zjechać, ruszyła i prawie jej się
    udało.

    MJ

  • 77. Data: 2018-08-25 01:57:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wystarczy zwolnic na zbyt wysokim biegu i zgasnie.

    No chyba, że jej faktycznie zgasł na samym przejeździe. Ale ciagle jakoś
    dziwnie łagodnie wjeżdża na ten przejazd. Może i zapomniała o biegu.

    > A tu kierowniczka niedoswiadczona, i moze jeszcze pod presja egzaminu
    > "po miescie jezdzimy na 4-tym biegu".

    Walczyła do końca. Szkoda dziewuchy.

    > A i egzaminator - kto wie, spoznil reakcje na STOP, czy syrena pociagu
    > go obudzila ...

    Jeszcze jest zastanawiające silne bujnięcie w tył w momencie wysiadania
    egzaminatora. Próbował zciągac z torów? Albo nie był na biegu albo nie
    wiedział, że jest na biegu?

    Nie, no obejrzałem raz jeszcze i za łagodnie się zatrzymuje na tym
    przejeździe. Nawet na czwórce byłoby chyba widoczne szarpnięcie? Wygląda
    mi jakby wjechała tam na luzie.

    Nb. jak to jest prawnie? Egzaminator nie może być chyba tylko od oceny
    bo taki kierowca nie ma w końcu jeszcze prawnych kwalifikacji? I co by
    było, gdyby 300m przed przejazdem zakomunikował jej, że zdała?

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2018-08-25 05:41:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-08-2018 o 23:10, Michal Jankowski pisze:

    > Może obejrzyj ten film, co?

    Może już go widziałem i czytałem co ludzie pisali pod spodem, co?

  • 79. Data: 2018-08-25 09:27:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Aug 2018 12:49:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeszcze jest mozliwosc, ze jej zwyczajnie zgasl silnik.
    > Co u kursantow nagminne.

    No bo oczywiscie w 21 w. ciągle musi być w użyciu ręczna skrzynia.

    --
    Marek

  • 80. Data: 2018-08-25 12:19:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, August 25, 2018 at 9:27:04 AM UTC+2, Marek wrote:

    > No bo oczywiscie w 21 w. ciągle musi być w użyciu ręczna skrzynia.

    jesli ktos sobi nie radzi to zadaje sie jest opcja zdawania na B tylko z
    automatyczna...