  • 61. Data: 2018-08-24 15:17:40
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-24, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Wiemy, że kursantka nie zatrzymała się na stopie. Wiemy, że ktoś -
    > kursantka albo egzaminator - zatrzymał pojazd na torze. Wiemy, że
    > kursantka ruszyła, ale nie zdążyła zjechać z toru.

    Nb. dziwnie się na tym torze zatrzymuje. Bujneło go w tył, jakby powoli
    na luzie wjechał na tor i zahamował na wgłebieniu szyny. Zgasł jej tak
    sobie?

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2018-08-24 17:29:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 13:17:40 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nb. dziwnie się na tym torze zatrzymuje. Bujneło go w tył, jakby powoli
    > na luzie wjechał na tor i zahamował na wgłebieniu szyny. Zgasł jej tak
    > sobie?

    Wystarczy zwolnic na zbyt wysokim biegu i zgasnie.

    A tu kierowniczka niedoswiadczona, i moze jeszcze pod presja egzaminu
    "po miescie jezdzimy na 4-tym biegu".

    A i egzaminator - kto wie, spoznil reakcje na STOP, czy syrena pociagu
    go obudzila ...

    J.

  • 63. Data: 2018-08-24 18:48:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 10:40, Akarm pisze:

    > Tak jest.
    > 1. system szkolenia.
    > Kursantom zezwala się na jazdę w ruchu miejskim, zamiast trenowania na
    > placu do upadłego.
    Jakby potrenowała starty to by żyła.

    Bezbłędne wykonywanie wszelkich manewrów pojazdem to
    > podstawa.
    A może nie?

    >Jazda po mieście niespecjalnie się przydaje w nauce jazdy.
    Jak się nie umie po placu to co da miasto? wkurw innych kierowców i
    stwarzanie zagrożenia dla innych.

    > Każdy człowiek, który zna Prawo o Ruchu Drogowym oraz dobrze opanował
    > używanie gazu, hamulca, sprzęgła i dźwigni zmiany biegów, bez problemu
    > da sobie radę na jezdni.
    Nooo, i co dalej?

    > 2. nasze przepisy drogowe.
    > Masz rację, bardzo winne! No bo do czego to podobne, żeby były takie jak
    > w cywilizowanych krajach!
    No to popatrz jak to robią np w stanach a potem pyskuj.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 64. Data: 2018-08-24 19:01:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 24 Aug 2018 18:48:17 +0200, Janusz wrote:
    > Jak się nie umie po placu to co da miasto? wkurw innych kierowców i
    > stwarzanie zagrożenia dla innych.

    Ten cały "plac" w PL to jeden wielki żart. We Francji w ogóle nie ma
    czegoś takiego - pierwsze 1-2 godziny nauki jazdy odbywają się na jakimś
    parkingu, potem po mieście. A egzamin zdaje się z tego, co faktycznie
    istotne: pojeździć samochodem po mieście, zaparkować się pod pocztą,
    krótki lot autostradą i do domu.

    Prawo jazdy zdawałem w Polsce niemal 20 lat temu i do tej pory pamiętam
    jak egzaminator latał po placu z linijką czy aby kto o 0.5cm za słupek
    nie wyjechał. Po prostu nonsens.

    Mateusz

  • 65. Data: 2018-08-24 19:29:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 10:15, z pisze:
    > Ciągle tylko ironia i sarkazm a tu człowiek zginął przez PASY
    > bezpieczeństwa.

    Pasy są ok, ale brakowało wyrzutni

  • 66. Data: 2018-08-24 19:46:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 10:47, J.F. pisze:
    > Takie blokady sa, nazywaja sie zapory.

    Miałem na myśli taką jak ogranicznik do 150 km/h :-)

    Technicznie się da coś takiego zrobić tylko to będzie kosztować.
    (GPS+GSM...)

    Ale jakby się jaki lobbysta postarał... :-)

  • 67. Data: 2018-08-24 19:57:51
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości
> [...]
    om>,

    a_2/tragiczny_final_egzaminu_samochod_wjechal_pod_po
    ciag_zdjecia_-_fot_piotr_duraj_i_tomasz_krzysciak_40
    69/39913977_211334369737341_4572303874152464384_n_20
    180823_1289610863.jpg

    > Czemu zginęła?
    > Na zdjęciu miejsce kierowcy wygląda nieźle. Uderzyła głową o pociąg?

    świadek mówił o dużym krwotoku

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 68. Data: 2018-08-24 19:58:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ten cały "plac" w PL to jeden wielki żart.

    Nie! To jest podstawa!
    Ja bardzo się rwałem do jazdy i strasznie się denerwowałem, że
    instruktorzy katowali mnie na placu. A to wszystko "zawdzięczałem"
    starszemu bratu, który znał się z tymi instruktorami i poprosił, żeby mi
    dali tak w kość. Żebym kręcił ósemki tyłem z zawiązanymi oczami. ;)
    I to było trafienie "w środek sedna". ;)
    Egzamin zaliczyłem chyba najszybciej ze wszystkich zdających. A zaraz
    potem zacząłem pracować jako kierowca.
    Nigdy wcześniej nie jeździłem, mój pierwszy kontakt z samochodem był na
    kursie.
    W trakcie szkolenia opanowałem samochód na tyle, że do jazdy musiałem
    tylko oceniać warunki na drodze. Wszystkie ruchy były automatyczne.
    Dzięki treningowi na placu, dzięki nieustannemu wajchowaniu, o ruchach
    rąk i nóg nie myślałem, szło samo z siebie.
    I to jest istotne przy jeździe.

    > egzamin zdaje się z tego, co faktycznie
    > istotne: pojeździć samochodem po mieście, zaparkować się pod pocztą,
    > krótki lot autostradą i do domu.

    W omawianym filmie egzamin też był z tego, co istotne: pojeździć...
    Kursantka pewnie też uczyła się jeździć po mieście, zamiast po placu.

    > Prawo jazdy zdawałem w Polsce niemal 20 lat temu i do tej pory pamiętam
    > jak egzaminator latał po placu z linijką czy aby kto o 0.5cm za słupek
    > nie wyjechał. Po prostu nonsens.

    Pierdolenie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 69. Data: 2018-08-24 20:04:34
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > parkingu, potem po mieście. A egzamin zdaje się z tego, co faktycznie
    > istotne: pojeździć samochodem po mieście, zaparkować się pod pocztą,

    Nie ma przejazdu przez tory?

    > Prawo jazdy zdawałem w Polsce niemal 20 lat temu i do tej pory pamiętam
    > jak egzaminator latał po placu z linijką czy aby kto o 0.5cm za słupek
    > nie wyjechał. Po prostu nonsens.

    Samolotem?

  • 70. Data: 2018-08-24 20:05:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawo jazdy zdawałem w Polsce niemal 20 lat temu i do tej pory pamiętam
    > jak egzaminator latał po placu z linijką czy aby kto o 0.5cm za słupek
    > nie wyjechał. Po prostu nonsens.

    Już od dawna tak nie ma. Łuk do przodu i do tyłu i górka. Za to wo
    motocykowym masz akrobacje.

    Shrek