  • 41. Data: 2018-08-24 09:45:57
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 07:36, Gorodek pisze:
    > Bez pasów to by była zabita na miejscu, w pasach - to zmarła w szpitalu.

    Te fachowiec od zderzeń z pociągami :-)

  • 42. Data: 2018-08-24 09:56:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.08.2018 09:35, J.F. pisze:

    > A w kwestii szkolenia - powinni uczyc, ze nie wjezdza sie za szlaban,
    > poki nie zjezdzie z torow samochod przed nami.

    Tam był przejazd niestrzeżony. Ale pewnie nie uczą egzaminatorów,
    że jak się samemu spier... spiernicza z samochodu, który utknął
    na przejeździe, to należy oblecieć samochód, otworzyć lewe drzwi
    i wyrwać kursantkę z samochodu, a nie stać jak wuj na weselu
    i machać rączką do maszynisty.

  • 43. Data: 2018-08-24 10:01:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.08.2018 09:45, z pisze:

    > Te fachowiec od zderzeń z pociągami :-)

    Niektórych to ironia (już nie mówiąc o sarkazmie)
    musi w dupę kopnąć, by ją zauważyli.

  • 44. Data: 2018-08-24 10:10:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 07:32:15 +0200, z napisał(a):
    > W dniu 2018-08-24 o 06:46, Gorodek pisze:
    > Stosując tu unijną retorykę: EGZAMINY SA NIEBEZPIECZNE I TRZEBA ICH
    > ZAKAZAĆ :-)

    Egzaminy na torach sa niebezpieczne i trzeba ich zakazac.
    A wiec i nauki na torach trzeba nakazac.

    Co niby nie jest glupie, tylko kiedy sie kursant nauczy ?

    A moze wprowadzic nauke jazdy przez przejazd, ale dopiero od 15-tej
    godziny jazdy, gdy juz auto tak czesto nie gasnie ?

    J.

  • 45. Data: 2018-08-24 10:13:33
    Od: p...@g...com

    -- Za rok ? Bo wczesniej pewnie prokuratura nie zakonczy sledztwa ..

    za tydzien w fakcie

  • 46. Data: 2018-08-24 10:15:48
    Od: z <...@...pl>

    Ciągle tylko ironia i sarkazm a tu człowiek zginął przez PASY
    bezpieczeństwa.

    To była ironia czy sarkazm? :-)

  • 47. Data: 2018-08-24 10:18:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 10:10, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A moze wprowadzic nauke jazdy przez przejazd, ale dopiero od 15-tej
    > godziny jazdy, gdy juz auto tak czesto nie gasnie ?

    Wprowadzić blokadę nie pozwalającą samochodowi wjechanie pod pociąg.

    Ironia czy sarkazm?
    Ciekawe co na to Szeldon? ;-)

  • 48. Data: 2018-08-24 10:40:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 08:45, Janusz pisze:

    > winien jest cały
    > system szkolenia i nasze przepisy drogowe.

    Tak jest.
    1. system szkolenia.
    Kursantom zezwala się na jazdę w ruchu miejskim, zamiast trenowania na
    placu do upadłego. Bezbłędne wykonywanie wszelkich manewrów pojazdem to
    podstawa. Jazda po mieście niespecjalnie się przydaje w nauce jazdy.
    Każdy człowiek, który zna Prawo o Ruchu Drogowym oraz dobrze opanował
    używanie gazu, hamulca, sprzęgła i dźwigni zmiany biegów, bez problemu
    da sobie radę na jezdni.

    2. nasze przepisy drogowe.
    Masz rację, bardzo winne! No bo do czego to podobne, żeby były takie jak
    w cywilizowanych krajach!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 49. Data: 2018-08-24 10:47:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 10:18:11 +0200, z napisał(a):

    > Wprowadzić blokadę nie pozwalającą samochodowi wjechanie pod pociąg.
    > Ironia czy sarkazm?

    Takie blokady sa, nazywaja sie zapory.
    Ale problemu nie rozwiazuja - zgasnie kursantowi na torach, to zapora
    nie przeszkodzi.
    Tyle tylko, ze sie nauczy jak sie wylamuje. O ile zdazy.

    Swoja droga - czy nie powinny byc zapory tylko od strony wjazdu ?
    Ja rozumiem, ze wielu bedzie omijac, ale moze sie naucza ? :-)

    J.

  • 50. Data: 2018-08-24 10:48:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 01:13:33 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > -- Za rok ? Bo wczesniej pewnie prokuratura nie zakonczy sledztwa ..
    > za tydzien w fakcie

    Poczekamy, zobaczymy.

    J.