  • 101. Data: 2018-09-01 01:14:07
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** collie pisze tak:

    > Niedawno w wypadku pod Warszawą zabiła się (choć zmarła w szpitalu)
    > młoda kobieta w szóstym miesiącu ciąży (dziecko uratowano). Na
    > prostej drodze samochód wpadł w poślizg, uderzając w kapliczkę
    > stojącą samotnie nieopodal szosy, a dookoła puste pola. I co,
    > zabronić budowania kapliczek na polach? Bo gdyby nie kapliczka,
    > to kobieta pewnie przeżyłaby.

    Ale mówimy o kursantach.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 102. Data: 2018-09-01 01:21:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Akarm pisze tak:

    > Tylko że ci, którzy zabiją się na torach bez stresu egzaminu,
    > często nie będą w samochodzie sami. Tak że to w sumie może okazać
    > się dużo więcej zabitych.

    Niekoniecznie. Już ich pan certyfikowany i zapłacony przeszkolił jak
    się daje nogę z tonącego okrętu. Być może nawet krzyknął ratuj Suzuki.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 103. Data: 2018-09-01 08:20:21
    Od: p...@g...com

    Prokuratura raczej idzie na pewniaka i wie że nie wezwał kursantki do opuszczenia
    pojazdu. Ale czy będą chcieli go zatopić i opublikować nagranie to bym się nie
    zakładał.

  • 104. Data: 2018-09-01 09:42:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-01 o 01:21, PiteR pisze:

    > Niekoniecznie. Już ich pan certyfikowany i zapłacony przeszkolił jak
    > się daje nogę z tonącego okrętu. Być może nawet krzyknął ratuj Suzuki.

    Ano, fakt że niekoniecznie. Może się zdarzyć, że kierowca wpadnie pod
    pociąg sam.
    Ale ja przecież chyba wyraźnie napisałem, że _często_ nie zabiją się
    sami, a nie że zawsze zabiją się w kilka osób.
    Wychodzi na to, że lepiej niech zabije się jeden nieudacznik podczas
    egzaminu, niż ten sam nieudacznik miałby zabić dodatkowo kilku
    pasażerów, bo takiego egzaminu nie przechodził.

    Podobnie z budynkami obok jezdni.
    Nie powinni burzyć budynku Spójni przy Wisłostradzie w Warszawie.
    Powinno powstawać więcej takich budynków. Jeśli ktoś się zabija o taki
    mur, to znaczy że nigdy nie powinien siedzieć za kółkiem. A po
    likwidacji budynku będzie więcej ofiar takiego głąba. Bo zamiast w
    budynek, teraz przywali w samochód z przeciwka.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 105. Data: 2018-09-01 11:28:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 01.09.2018 01:14, PiteR pisze:

    > Ale mówimy o kursantach.

    Tak, ale w kontekście propozycji dotyczących rzeczy
    na drodze, "które zabijają": kierująca pojazdem zginęła
    na przejeździe? Zlikwidować niestrzeżone przejazdy, albo
    zabronić kursantom jazdy przez takie przejazdy. Kierująca
    pojazdem straciła życie uderzając w kapliczkę? Zabronić
    budowania kapliczek w okolicach dróg, a istniejące kapliczki
    rozebrać. I tak dalej i temu podobne.

  • 106. Data: 2018-09-01 11:44:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-01 o 09:42, Akarm pisze:

> [...]
    > likwidacji budynku będzie więcej ofiar takiego głąba. Bo zamiast w
    > budynek, teraz przywali w samochód z przeciwka.
    W Bielsku-Białej na takich czeka zakręt idiotów, nie zabijają się tam
    (poza jednym motocyklistą) ale wpadają w barierki jak za szybko wejdą w
    zakręt,
    szczególnie jak jest mokro, zakręt oczywiście odpowiednio oznakowany,
    od początku roku już takich sztuk było 67 + ci co pojechali bo tylko
    lekko się stuknęli.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 107. Data: 2018-09-01 13:51:46
    Od: p...@g...com

    w Szczecinie zakręt leszczy to ten:

    https://www.google.com/maps/@53.4000208,14.59849,3a,
    75y,149.19h,76.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMqKpsfUyjNU7r
    UJfsZ3U0w!2e0!7i13312!8i6656

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2164467
    7,trwa-seria-wypadkow-w-rejonie-basenu-gorniczego-zd
    erzenie-trzech.html?disableRedirects=true

    zazwyczaj to bolid młodzieży wiejskiej lub stary mietek ze slickami, dużo połamańców
    trup raczej rzadko

    tu było gorzej, prędkości większe, trup częściej i przy jakiejś okazji wyprowadzono
    delikatniej ten luk:

    https://www.google.com/maps/@53.3866888,14.6294788,3
    a,75y,128.46h,86.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1syLvyZ3rAF5W
    sWaZz70NRxA!2e0!7i13312!8i6656

    czy trzeba uczynić takie miejsca idiotoodpornymi ? w miarę możliwości tak (np
    planowany remont) bo koszta społeczne wypadków są wysokie i taki pacjent zazwyczaj
    nie jedzie sam. Stanowcze nie natomiast dla masowego wycinania drzew bo gamonie nie
    potrafią się ogarnąć :-)

  • 108. Data: 2018-09-01 21:29:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-01 o 13:51, p...@g...com pisze:
> [...]
    planowany remont) bo koszta społeczne >wypadków są wysokie i taki pacjent zazwyczaj
    To prawda, u nas to będzie skrzyżowanie jak zrobią nową drogę do Katowic
    i Krakowa, więc niewiele się da zrobić a i nachylenie złe i też swoje robi.

    https://www.google.pl/maps/@49.8403604,19.0889706,3a
    ,75y,44.69h,89.35t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1DWtN_g-QBBcQ
    qrZ-EletQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%
    3D1DWtN_g-QBBcQqrZ-EletQ%26output%3Dthumbnail%26cb_c
    lient%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26
    h%3D100%26yaw%3D39.705956%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

    --
    Pozdr
    Janusz