  • 21. Data: 2013-09-30 22:55:16
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Sep 2013 14:26:02 +0200, Tomek napisał(a):

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > motocykliscie nie atakuja rowniez bez powodu
    > o ile samochody nie chca ich celowo zabic

    Z tego co piszą w NY Daily News, przesłuchać udało się tylko pobtego
    kierowcę samochodu, bo wszyscy "poszkodowani" motocykliści czym prędzej
    uciekli z miejsca zdarzenia (poza jednym ze złamaną nogą który nie dał rady
    uciec), a trudno będzie ich zitentyfikować, bo dziwnym przypadkiem z ich
    motocykli przed zdarzeniem zdemontowano tablice rejestracyjne.

    Jeśli jest to prawda to w zasadzie zostaje tylko pytanie, czy planowali
    napad na kogokolwiek, już wyjeżdżając na miasto, czy wyszło im tak
    spontanicznie.

    Mimo wszystko dość trudno uwierzyć że około setka motocyklistów
    zdemontowała tablice rejestracyjne i wyruszyli na grzeczą i spokojną
    przejażdżkę, aż tu nagle i brutalnie napadł na nich 33 letni kierowca SUV-a
    który wyruszył z żoną i pięcioletnią córką zapolować na motocyklistów.

  • 22. Data: 2013-09-30 23:41:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Sep 2013 16:13:05 +0200, DoQ napisał(a):

    > No to ma teraz nauczkę, zaatakował za co go rozjechano. Ale założę się
    > że grupa i tak nie wyciągnie z tego zdarzenia nauczki.

    > To dlaczego nie ujęli tego w filmie?

    Tu masz film z początków tej imprezy.
    http://www.youtube.com/watch?v=ZZirxXhz3aA

    Zaczyna się szokująco - banda puszkarzy próbuje czołowo zderzyć się z
    jednym z prześladowanych motocyklistów :-)

  • 23. Data: 2013-09-30 23:52:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.09.2013 22:55, Tomasz Pyra pisze:
    /.../
    /.../
> [...]
    > który wyruszył z żoną i pięcioletnią córką zapolować na motocyklistów.

    Wniosek - Range Rovery też powinny jeździć setkami i by była inna gadka.

  • 24. Data: 2013-10-01 00:13:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Sep 2013 20:21:57 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Takie turlanie sie paczka to inna forma dresiarstwa. Nic wiecej.
    > Rowerowa masa krytyczna tez jest do dupy.

    Kiedyś trafiłem na taką masę (rowerem).
    Obserwowałem dość podobne stadne zachowania - kretyńskie zachowania,
    straszenie pieszych, prowokowanie kierowców.
    Tłum daje poczucie anonimowości.

    Żeby nie było że to te jednoślady jakieś nietakie, podobnie zachowywali się
    kierowcy, aut jednej marki jak się po zlocie rozjeżdżali po mieście.

    Ogólnie jakoś tak już chyba w naturze jest, że grupy młodych mężczyzn pod
    wspólnym sztandarem, mają dużo większą skłonność do szukania zaczepki.
    Czy to motocykliści, mieszkańcy jednej wsi, kibice piłkarscy czy
    meksykańscy marynarze :)

  • 25. Data: 2013-10-01 01:24:41
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Myjk napisał:

    > http://kut.as/oszolomy

    Przeczytałem to tłumaczenie.
    Wniosek? Motocykliści i blachosmrodziarz nabroili, rowerzyści mają
    przejebane.
    MSPANC ;)

    Koziołek

  • 26. Data: 2013-10-01 01:37:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-30 23:41, Tomasz Pyra pisze:

    > Tu masz film z początków tej imprezy.
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZZirxXhz3aA
    > Zaczyna się szokująco - banda puszkarzy próbuje czołowo zderzyć się z
    > jednym z prześladowanych motocyklistów :-)

    "Ten film wideo jest prywatny.
    Przepraszamy za usterki."

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 27. Data: 2013-10-01 01:45:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 1 Oct 2013 00:13:03 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Dn
    >meksykańscy marynarze :)

    ... czy polscy kibole...

    A.L.

  • 28. Data: 2013-10-01 08:23:36
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:5249a36e$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...

    > czy możecie to w dużym skrócie przetłumaczyć?

    http://fakt.onet.pl/horda-agresywnych-motocyklistow-
    pobila-i-pociela-kierowce-range-rovera,artykuly,4210
    74,1.html
    Tu masz w cywilizowanym języku... ;-)

    Wiwo

  • 29. Data: 2013-10-01 08:24:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 08:23:36 +0200, Wiwo

    > Tu masz w cywilizowanym języku... ;-)

    "Oto, co kryzys robi z ludźmi: wyzwala z nich najgorsze instynkty i
    agresję. Nie łudźmy się, będzie coraz gorzej."

    buahahahahah

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2013-10-01 08:49:33