    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 1 Oct 2013 00:13:03 +0200

    Dnia Mon, 30 Sep 2013 20:21:57 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Takie turlanie sie paczka to inna forma dresiarstwa. Nic wiecej.
    > Rowerowa masa krytyczna tez jest do dupy.

    Kiedyś trafiłem na taką masę (rowerem).
    Obserwowałem dość podobne stadne zachowania - kretyńskie zachowania,
    straszenie pieszych, prowokowanie kierowców.
    Tłum daje poczucie anonimowości.

    Żeby nie było że to te jednoślady jakieś nietakie, podobnie zachowywali się
    kierowcy, aut jednej marki jak się po zlocie rozjeżdżali po mieście.

    Ogólnie jakoś tak już chyba w naturze jest, że grupy młodych mężczyzn pod
    wspólnym sztandarem, mają dużo większą skłonność do szukania zaczepki.
    Czy to motocykliści, mieszkańcy jednej wsi, kibice piłkarscy czy
    meksykańscy marynarze :)