  • 31. Data: 2013-10-01 09:02:49
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: "Kris_Poland" <r...@o...pl.us>

    news:18wdkxg3cl0gy.f5pjmzj3m1bv$.dlg@40tude.net...
    bo dziwnym przypadkiem z ich
    > motocykli przed zdarzeniem zdemontowano tablice rejestracyjne.

    bzdura, przejzyj film

  • 32. Data: 2013-10-01 09:30:53
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:5249a36e$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://fakt.onet.pl/horda-agresywnych-motocyklistow-
    pobila-i-pociela-kierowce-range-rovera,artykuly,4210
    74,1.html
    > Tu masz w cywilizowanym języku... ;-)
    I napisany tak, że autora tylko po mordzie obić.
    Sam stek bzdur. Widziałeś film
    Najlepszy jest fragment kiedy pierwszy motocykl hamuje a rover wjeżdża w
    niego.
    Nie jest to mocne hamowanie, motocyklista trzyma kierownicę jedną ręką po
    prostu zwalnia.
    Po kij samochód uderzył w motocykl? Nie mógł się zatrzymać albo zjechać na
    prawy pas?

    I dobrze zrobili, że spuścili mu wpierdol, może się nauczy jeździć.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 33. Data: 2013-10-01 09:41:03
    Od: "Kris_Poland" <r...@o...pl.us>

    Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:l2bgqb$6an$1@mx1.internetia.pl...
    > smierc motocyklisty Range Rover
    > 0:50 i 5min
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
    >
    > nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    http://www.liveleak.com/view?i=3cd_1380579664

    wystarczy poszukac...

  • 34. Data: 2013-10-01 09:41:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 09:30:53 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Nie jest to mocne hamowanie, motocyklista trzyma
    > kierownicę jedną ręką po prostu zwalnia.

    No tak, trzyma kierownicę jedną ręką, to jest usprawiedliwiony. LOL
    Pytanie podstawowe brzmi: po co zwalnia? Grzyby chciał zbierać?

    > I dobrze zrobili, że spuścili mu wpierdol, może się nauczy jeździć.

    Jakbym miał używać analogi na podstawie twojego prostackiego myślenia, to
    rzekłbym: dobrze że tego "nauczyciela" na hulajnodze rozjechał, nauczy się
    jeździć i nie powodować zagrożenia na drodze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2013-10-01 10:09:51
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Tue, 1 Oct 2013 09:30:53 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > No tak, trzyma kierownicę jedną ręką, to jest usprawiedliwiony. LOL
    > Pytanie podstawowe brzmi: po co zwalnia? Grzyby chciał zbierać?
    Może. A ty masz szklaną kulę? Napisałem, że jest usprawiedliwiony? Z filmu
    widać, że puszka mogła spokojnie zwolnić.

    > Jakbym miał używać analogi na podstawie twojego prostackiego myślenia, to
    > rzekłbym: dobrze że tego "nauczyciela" na hulajnodze rozjechał, nauczy się
    > jeździć i nie powodować zagrożenia na drodze.
    Używając twojego prostackiego myślenia powiedziałbym: dobrze, że mu
    wpierdolili, może ogarnie pedał hamulca w końcu.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 36. Data: 2013-10-01 10:11:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 10:09:51 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Może. A ty masz szklaną kulę? Napisałem, że jest usprawiedliwiony?
    > Z filmu widać, że puszka mogła spokojnie zwolnić.

    Z filmu widać, że motocyklista hamuje bez specjalnego powodu wynikającego z
    sytuacji drogowej. Reszta jest następstwem tego gówniarskiego zachowania.

    > dobrze, że mu wpierdolili, może ogarnie pedał hamulca w końcu.

    Powtarzasz się.

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2013-10-01 10:21:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 08:26:12 +0000 (UTC), AZ

    > Ochlon, takie hamowanie to rownie dobrze moglo byc
    > zamkniecie manetki gazu i hamowanie silnikiem.

    Obejrzyj se z łaski swojej film. Nie było zamknięcia manetki tylko
    hamowanie. Stop mu się zapala. Dziecinne zachowanie i tyle w temacie.

    > Pewnie zwolnil bo chcial samochodziarzowi
    > cos pokazac a ten w niego wjechal.

    Tak, zapewne te grzyby co to je chciał pozbierać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2013-10-01 10:26:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-01, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Z filmu widać, że motocyklista hamuje bez specjalnego powodu wynikającego z
    > sytuacji drogowej. Reszta jest następstwem tego gówniarskiego zachowania.

    Zgadza sie. Widac jak motocyklista ostro hamuje az z wszystkich 4 kol jego
    motocykla idzie dym... Ochlon, takie hamowanie to rownie dobrze moglo byc
    zamkniecie manetki gazu i hamowanie silnikiem. Pewnie zwolnil bo chcial
    samochodziarzowi cos pokazac a ten w niego wjechal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2013-10-01 10:30:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.09.2013 o 17:25 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > He claims one biker was killed, which
    > the police said was *not* *true*.
    > Tia, a Tomuś już by z miejsca kolesia ukamieniował.

    Staranował motocyklistów ale ponieważ nikogo nie udało mu się zabić to
    sprawy nie ma?

    --
    SW3
    ----

  • 40. Data: 2013-10-01 10:30:52
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prostu zwalnia.
    > Po kij samochód uderzył w motocykl? Nie mógł się zatrzymać albo zjechać na

    Może po prostu nie ogarnął sytuacji? Z każdej strony spychający go
    motocykliści, na pokładzie płaczące dziecko, przerażona żona, a przed nim
    nagle hamuje idiota.
    Tylko inny idiota w tej sytuacji by się zatrzymał i pozwolił zbliżyć
    motocyklistom.
    Ewidentnie widać, że mają znaczną przewagę i są agresywni. Może i mieli
    jakiś powód, ale nie dziwię się kierowcy, który wiezie żonę i małe dziecko,
    że nie chce się dać otoczyć dużej grupie przeciwników. Każdy normalny facet
    zachowałby się tak samo.

    > I dobrze zrobili, że spuścili mu wpierdol, może się nauczy jeździć.

    I potem się dziwicie, że krąży o Was tyle stereotypów...

    Wiwo