  • Data: 2009-03-25 13:23:52
    Temat: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Od: Żaba <z...@N...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WebSlices mogą zniechęcić do zaglądania na serwis, jednocześnie znacznie
    zwiększając jego
    > obciążenie. Przy okazji w takim slice może być trudno wyświetlić jakiś piękny
    baner, więc tylko
    > czekać aż portale zaczną WebSlices blokować...

    Portale nie będą go blokować a wręcz będą go SPECJALNIE tworzyć aby zwiększyć
    funkcjonalność
    własnej witryny. Dziś sprawdziłem i już zauważyłem że parę portali ma stworzone
    kanały Web Slices:
    - Gazeta.pl - mocno rozbudowany system wielu kanałów tematycznych
    - Proline.pl - jeden ale podzielony na działy kanał tematyczny
    - Onet.pl - podobnie jak gazeta, ale coś nie zawsze u mnie działa.

    A najlepsze że Allegro też zrobiło dla każdej pojedynczej aukcji - trochę inaczej
    zorganizowali to niż w reklamówkach MS gdzie pokazany był ebay.com, ale za to już
    działa.

    > A RSS nie służył czasem do przedstawienia linku do serwisu w
    > formie zachęcającej? Taka krótka prosta zajawka?

    W Web Slices - może być i taka forma zajawki - preferują ją portale.
    Ale i też od razu informacyjną - jak np. cena aukcji - jak jest na Allegro.