  • Data: 2009-03-25 14:33:50
    Temat: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE> szukaj wiadomości tego autora

    > Obecnie nie wyobrażam sobie śledzenia nowinek bez jakiegoś kanału
    > dystrybucji. Ogromna wygoda i oszczędność czasu. Najpierw korzystałem z
    > Thunderbirda (wcześniej kilka innych programów, m.in. BlogBridge, ale
    > żaden mi nie przypadł szczególnie do gustu). Odkąd jednak dowiedziałem się
    > o NewsFox-ie, już nie szukam dalej (niektórzy użytkownicy NewsFox-a
    > tłumaczą to tym, że do "Weba" od "klienta pocztowego" jednak lepszy jest
    > "Browser" ;))) ).

    A nie lepiej kliknąć w guziczek na pasku swojej przeglądarki?

    > Nie przyglądałem się działaniu rozwiązania Microsoftu, ale jak tam wygląda
    > sprawa ciężkość/"przepustowości" rozwiązania? Przez sieć przesyłany jest
    > tylko wybrany fragment strony, czy też cała treść, a dopiero po stronie
    > klienta "wyciągane" są odpowiednie dane?

    Z technicznego punktu widzenia to MS w reklamówkach trochę kłamie
    jakoby miało to działać z każdą witrynyną.

    A w istocie jest to tak podobnie jak z kanałami RSS - dany portal musi
    przygotować odpowiedni strumień danych.
    Mały przykład jak to działa:

    http://www.gazeta.pl/aliasy/hp/IE8_feed_sport.htm#mo
    veable2-update