  • Data: 2009-03-26 22:53:11
    Temat: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego powstał ATOM, aby była możliwość publikacji contentu w wielu
    > formatach, m.in. plain - tekst i rich - HTML. Klient może wybrać to,

    Nie twierdzę że wszystko ma swoje plusy i minusy.

    Ale potępianie w czambuł tego co zrobić MS jest bez sensu.

    Zobaczcie co się dzieje, kilka dni po wydaniu IE8 spora część
    dużych graczy zrobiło swoje Web Slice.

    Oprócz linków co podałem wcześniej do PROLINE.pl i Gazeta.pl
    doszło Allegro!! Tu możecie podejrzeć jak wygląda ich box Web Slice:
    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/ie_webslice_
    data.php?item_id=590273944

    Allego jest lepsze od ebay, bo tam w prezentacjach MS była spreparowana
    strona
    ebay-a, a nasze allegro już to ma na realnej stronie - i świetnie to działa.