  • Data: 2009-08-26 07:32:55
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Strybyszewski" news:h72l51$jv6$1@inews.gazeta.pl

    > Tak wiem ... zmyslam albo ... i mam glupich kolegow.

    Jedno i drugie ;)

    > Za to WMy np maja bardzo czesto studenci kierunkow technicznych co po
    > czesci wynika z faktu łatwego ... "pogrzebania" w systemie czy
    > "gotowania ROMow" itd. No i po czesci jednak duzego taniego rynku
    > wtornego ktorego taki Android poza G1 jakby nie ma, a iphony to jednak
    > wsrod studentów technicznych "nie trendi gadzet"

    Tak czytam te twoje analizy i nasuwa mi się jedno pytanie. Skąd ty masz taką
    "specjalistyczną" wiedzę statystyczną. Przeprowadziłeś jakieś badania
    (metodologia, wielkość grupy badawczej, analiza itp. - czekam na szczegóły,
    jeżeli wiesz o czym pisze) czy tylko tak piszesz co ci ślina na język
    przyniesie po obserwacji 5 kolegów z Izabawkami, których ilość pomnożyłeś
    przez n i dodałeś do ich życiorysów "ambitne" zawody rodem z palestry itp.?
    :)