  • 41. Data: 2011-03-16 13:17:24
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik NieLubieSpamu napisał:

    > (...)

    > Marnie, w samolocie nie można go używać, w końcu leci on na wysokości 10000 m.
    > Ciekawe co się stanie z ajfonem na tej wysokości, na mrozie to wiadomo pęka, ale
    > co się tutaj może stać gdy maksymalna wysokość jest przekroczona ponad 3 razy ?
    > Rozleci się ?

    na wysokości 10km bez hermetycznej kabiny to długo nie pociągniesz...

    pzdr
    GS

  • 42. Data: 2011-03-16 13:20:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "NieLubieSpamu" <s...@o...eu> wrote in message

> [...]
    > pęka, ale
    > co się tutaj może stać gdy maksymalna wysokość jest przekroczona ponad 3

    Poważnie pytasz czy jaja sobie robisz?

    Przecież w samolocie pompuje się powietrze do ciśnienia zbliżonego
    do tego na powierzchni, inaczej ludzie w kabinie mieliby problemy
    z oddychaniem.

  • 43. Data: 2011-03-16 13:22:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >>> www.allegro.pl/listing.php/search?string=s%C5%82onec
    zna&category=76371&description=1

    > A co - nie dzialaja ? chyba powinny ?

    Generalnie rzecz biorac wydajnosc takiego czegos bedzie
    dobra gdzies na wycieczce w tropikach, przy pelnym sloncu.
    A i tak naladowanie telefonu pewnie zajmie 5-6 godzin...
    Pod zachmurzonym niebem bedziesz go ladowal pare dni,
    a byc moze nigdy sie nie naladuje bo bilans energetyczny
    moze byc ujemny.

    Fakt pozostaje faktem, ze takie wynalazki moga przedluzyc
    prace na baterii, ale ladowanie od zera do 100% zajmie dlugo.

  • 44. Data: 2011-03-16 14:32:20
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Poważnie pytasz czy jaja sobie robisz?
    >
    > Przecież w samolocie pompuje się powietrze do ciśnienia zbliżonego
    > do tego na powierzchni, inaczej ludzie w kabinie mieliby problemy
    > z oddychaniem.

    A dokładniej takie jak na wyskości 1500-2000m n.p.m.

    pzdr
    GS

  • 45. Data: 2011-03-16 14:35:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-16 14:22, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Fakt pozostaje faktem, ze takie wynalazki moga przedluzyc
    > prace na baterii, ale ladowanie od zera do 100% zajmie dlugo.

    i dodaj do tego fakt, ze:
    - musi byc sloneczny dzien
    - musisz to caly czas wystawiac na slonce

    Duzo bardziej sprawdza sie 'batery pack' (na akumulatorki, baterie AA) -
    uzywam takiego z powodzeniem - dodatkowo batery pack jest sam w sobie
    ladowarka i moze podladowac akumulatorki don wsadzone (gdy znajdziemy
    sie w zasiegu gniazdka). Napiecie wyjsiowe regulowane - koszt takiego
    urzadzonka na 2 aku to ok 50pln. Dwa akumulatorki potrafia naladowac do
    pelna dwa razy telefon/smartfona.
    Zaleta tego jest, ze do plecaka mozesz zawsze wlozyc dodatkowe
    akumulatorki lub baterie kupic gdzies w kiosku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 46. Data: 2011-03-16 15:21:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:ilqhra$fid$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Zaleta tego jest, ze do plecaka mozesz zawsze wlozyc dodatkowe
    > akumulatorki lub baterie kupic gdzies w kiosku.

    Podsumowujac - rozwiazan "na wycieczke w góry" jest bardzo duzo
    i wazniejsze jest chyba jak na codzien sie smartfon spisuje w innych
    kwestiach niz jak dlugo na baterii chodzi. Problem sie zaczalby gdyby
    calego dnia nie wytrzymywal, jak niektóre laptopy dzisiaj.

  • 47. Data: 2011-03-16 16:39:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:
    >>> www.allegro.pl/listing.php/search?string=s%C5%82onec
    zna&category=76371&description=1

    > A co - nie dzialaja ? chyba powinny ?

    do normalnego naładowania telefonu, powierzchnia panela słoneczniego
    powinna być porównywalna z poiwerzchnią kartki papieru. JEśli
    powierzchnia jest mniejsza niż płyta CD, to najpierw trzeba naładować
    batreyjki WEWNĄTRZ urządzenia przez nascie godzin, a następnie
    "przetransportować" energie do telefonu. Ta "przemiana" zabiera
    conajmniej 50% tego co "chwyciła" bateria słoneczna.

    ToMasz

  • 48. Data: 2011-03-16 17:17:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 11:46:33 +0100, spa wrote:

    >Nie mam, nie mierzyłem, cytuję, nikt jakoś nagminnie nie kwestionował.
    >1 z 600 to <0,2% Nie oczekujesz zbyt dużej dokładności, np. względem
    >różnorakiej elektroniki? :-)

    Powiedzmy ze przyzwycaajony jestem ze producent deklaruje 300h, a po
    tygodniu sie wylacza :-)

    J.

  • 49. Data: 2011-03-16 20:17:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Powiedzmy ze przyzwycaajony jestem ze producent deklaruje 300h,
    > a po tygodniu sie wylacza :-)

    No ale to ma być 300 godzin prawdziwego standby, czyli telefonu
    masz nie używać, ma być w ciągłym i bliskim kontakcie z wieżą tak
    aby nie musiał modulować mocy i pruć pełną parą nadajnika aby
    go ktoś usłyszał czy też trzymać go w aucie, pociągu aby co 5 minut
    negocjował przełączenie ciągle z nową wieżą...

  • 50. Data: 2011-03-16 21:11:29
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-03-15 15:07, AL <a...@s...tam> wrote:
    >[...]
    > niektorzy wychodza, wyjezdzaja w miejsca gdzie nie ma kontaktow z pradem
    > a jest cisza, spokoj i przyroda.
    > Wowczas nie potrzebuja tych wszystkich maili, 3G,wifi, bt - a jedynie
    > funkcjonalnosci telefonu (a w razie czego zawsze wiedza, ze mozliwosci
    > smartfona rowniez maja pod reka)

    To bierze się wyłączonego smartfona i "zwykły" telefon który długo
    działa. Np. Samsung E2370 - 66 dni. Kosztuje poniżej 250zł...