  • Data: 2015-05-03 16:22:27
    Temat: Re: Smartfon dla dzieciaka
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 May 2015 14:24:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja by tam dorzucil absolutne minimum 8GB flash, lepiej 16 i juz lista
    >sie zaweza. Oczywiscie plus karty pamieci.

    Pewnie tak tylko że za 300zł to raczej wątpię, ale jakby tak zawężać
    to by smartfon wyszedł za 800zł, a te 2 które wyżej podałem nie są złe
    w cenie do 500zł, sporo się różnią ale zależy co komu potrzeba.

    >Ale czy plynnosc to jedyna cecha do oceny ?

    Przy tańszych telefonach ma duze znaczenie. Z drugiej strony używanie
    telefonu z androidem z 512MB ramu na dzień dzisiejszy to jest katorga,
    no chyba że ktoś tak lubi się męczyć to już jego sprawa.