  • Data: 2015-05-04 00:48:51
    Temat: Re: Smartfon dla dzieciaka
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

    On Sat, 2 May 2015 13:08:53 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć
    > Jestem z tego pokolenia które smartfony ma w d.... Tym niemniej
    >zaistniała sytuacja że trzeba kupić 12-latce smartfona. Priorytety są
    >takie:
    >1. Do 300 zł

    W tej cenie to żadnego bym nie polecił, ale oczywiście coś tam kupisz.
    W ostatniej gazetce auchan od 2 maja jest kilka takich wynalazków:
    -jakiś prestigio za 229, czy kazam 451 za 299zł na androidzie, ale
    mają 512MB ramu więc to będzie mordęga tego używać.Człowiek się od
    razu będzie niezadowolony przez to z androida.
    Na dzień dzisiejszy takie minimum to 1gb ramu.
    W tej cenie to coś bym wolał na windowsie, Lumia 435 kupisz za 299zł w
    euro, widzę na stronie.
    Generalnie dołożyłbym te 200 zł i do 500zł wziął coś na androidzie
    typu moto e, czy też z dobrymi parametrami jak na tę cenę Honor Holly.
    Ewentualnie jakąś lumię droższą.

    >2. Możliwie dobry aparat fotograficzny.
    jw.

    >3. Możliwie dobry i duży ekran.
    jw.

    >Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :) Przy okazji, jaki
    >OS byście polecali?

    System to już kwestia gustu, na pewno przy takiej cenie windows na
    słabych parametrach będzie chodził płynniej.

    ---

    Jeśli chodzi o windowsa to radziłbym sprawdzić ofertę ich sklepu zwłaszcza
    pod kątem gier. Z tego co pamiętam jak w zeszłym roku sprawdzałem WP na
    lumiii to gierki które były na androidzie bezpłatne, na windowsie były
    płatne a bezpłatnie dostępne w wersjach demo. Dotyczyło to min. popularnych
    angry birds. Dlatego jeśli to ma być telefon dla dzieciaka to warto to
    sprawdzić.

    Krzychu