    From: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfon Qwerty w polskiej sieci - cd.
    Date: Sat, 26 Mar 2011 12:34:30 +0100

    news:irdikgxueuri.dlg@lepper.institute.com...

    > Nie ma to jak powtarzać obiegowe urban legends... ech...
    > Windows Mobile był i jest świetnym systemem, brakuje mu tylko modnych
    > przypierdasów w postaci "słitaśnego" UI i aktualizacji OTA.
    > WP7 korzysta z tego samego systemu (Windows CE) w nowszej wersji.
    >
    > To, że producent oprócz zrobienia zgrabnego i ładnego UI podjął kilka
    > zupełnie bezsensownych decyzji strategicznych nie zmienia faktu, że to
    > dobry system.
    [..]

    Powtarzanie czasami ma wielki sens, bo nie wszyscy zanim tu napiszą czytają
    testy, fora itp. Zadając pytania oczekują porad, sugestii użytkowników
    danego sprzętu. To jedna z form pozyskania wiadomości. Trzy lata temu,
    jeszcze przed zakupem TyTN II, poprosiłem Ciebie w prywatnej korespondencji
    o wyjaśnienie kilku kwestii odnośnie Windowsa dla mnie wtedy nierozumianych.
    Zrobiłes to rzeczowo, uprzejmie i teraz po 3 latach mam okazję podziękować.
    Teraz jest nieco inny rynek. Smartfonów jest ogrom, rózne systemy operacyjne
    i nie można się dziwić, że ludzie mają więcej problemów i pytań, tych
    nierzeczowych też. Na szczęscie zaistniała sytuacja, że dany producent
    oferuje bliźniacze modele telefonów z róznymi systemami (np HTC -
    starowindowsowe HD2, nowowindowsowe 7 i androidowy Desire HD, czy
    odpowiednio z klawiaturą Pro 7 i Desire Z). A co do modnych przypierdasów w
    stylu Sense itp.... obecnie obsługa telefonu prze takie cuda jest o wiele
    wiele wygodniejsza niż dawniej patykiem. A to jaki "Sense" siedzi we
    wspólczesnym smartfonie ma decydujące znaczenie przy wyborze określonego
    modelu przy identycznych niemalże parametrach sprzętowych.