  • 1. Data: 2011-01-31 07:56:55
    Temat: Smartfon Qwerty w polskiej sieci
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Witam

    Założyłem sobie do kupna nast. specyfikację:
    - qwerty sprzętowa;
    - e-mail i synchronizacja;
    - GPS (który będzie w stanie do pewnego stopnia zastąpić samochodową
    navi - może to być poziom wyznaczania trasy na google maps,
    niekoniecznie prawdziwa navi samochodowa);
    - stabilna praca;
    - telefon cienki i lekki;
    - możliwość czytania (niekoniecznie edycji) różnych dokumentów;
    - aparat, kamera, videorozmowy - mniej ważne.

    Telefon chcę dostępny w którejś z sieci, nie chcę kupować samego aparatu
    nie wiadomo skąd. Z oferty i lektury różnych źródeł pierwsza trójca wg
    mnie to:
    - HTC Desire Z;
    - Motorola Milestone;
    - Blackberry Torch.

    Ew. Nokia n97 mini, ale czy ja wiem?

    Telefon zamierzam kupić w maju - czy wiadomo, czy i kiedy wejdzie np.
    Milestone 2? I dlaczego nie ma u krajowych operatorów xperii x2 i SE
    Vivaz Pro?

    cisiek@[]>

  • 2. Data: 2011-01-31 10:23:27
    Temat: Re: Smartfon Qwerty w polskiej sieci
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 08:56:55 +0100, cisiek napisał(a):

    > - GPS (który będzie w stanie do pewnego stopnia zastąpić samochodową
    > navi - może to być poziom wyznaczania trasy na google maps,

    Żaden GPS nie zastąpi nawigacji, tak samo jak żaden silnik nie zastąpi
    samochodu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 3. Data: 2011-02-03 00:10:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    cisiek wrote:
    > HTC Desire Z

    Ten, glownie ze wzgledu na wieksza szanse dalszych uaktualnien dla
    Androida. Motorola Milestone zatrzyma sie raczej na 2.2. W Blackberry bym
    sie nie pakowal z powodu mnogosci bezplatnego oprogramowania dla Zielonego
    Robota.
    Milestone 2 bedzie posiadac wygodniejsza klawiature od poprzedniczki. A z
    MM jestem baardzo zadowolony po prawie roku uzytkowania.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-02-03 18:44:15
    Od: dr Kamil Wypłosz <w...@m...alternative.com>

    W dniu 2011-01-31 11:23, Waldek Godel pisze:

    > Żaden GPS nie zastąpi nawigacji, tak samo jak żaden silnik nie zastąpi
    > samochodu.

    ho, ho!
    Ale przyznasz Walemarze, że nawigacja w telefonie GSM jest tylko
    dodatkiem i niczego IMO nie zastępuje. Ot, takie coś co może czasem
    pomóc. I tego zapewne poszukuje mr cisiek

  • 5. Data: 2011-02-04 14:07:40
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Praktycznie każdy telefon z klawiaturą qwerty czy to chowaną czy nie
    będzie dobry;
    Najbardziej wszechstronny z Windowsem Mobilnym,
    Podobnie z Androidem,
    ale myślę, że najbardziej telefoniczny, najsprawniejszy/najszybszy i
    najstabilniejszy w długotrwałym użytkowaniu będzie jakiś BB i to nie
    koniecznie slider Torch, ale jakiś BOLD lub Curve, a cenowo też powinny
    się ładnie zamykać.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 6. Data: 2011-03-05 19:45:21
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Moze najpierw zastanów się czy dasz radę na dotykowcu, ja nie dalem rady i
    totalnie mnie odpychają takie telefony. Niby wysuwana qwerty jest ale jak
    masz dotykowca to nie chce ci sie tego wysuwac i tylko przeszkadza...
    Na twoim miejscu kupiłbym coś z normalną stałą klawiaturą qwerty jak E72
    albo nowy E5 (bardzo fajny telefonik).
    Nie zgodzą sie natomiast z Waldkiem Godlem że gps w telefonie nie zastąpi
    normalnej bavi. Dla osob ktore korzystają z tego sporadycznie nadaje sie
    super. No chyba że jezdzisz z nawigacją codziennie (tak jak ja). Wtedy
    osobne urządzenie jest konieczne.
    Pozdrawia BearBag...

  • 7. Data: 2011-03-05 19:52:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 20:45:21 +0100, BearBag napisał(a):

    > Nie zgodzą sie natomiast z Waldkiem Godlem że gps w telefonie nie zastąpi
    > normalnej bavi. Dla osob ktore korzystają z tego sporadycznie nadaje sie

    Chyba coś Ci się pozajączkowało, bo ja nigdy tak nie twierdziłem. Wręcz
    przeciwnie, bo telefony mają dostęp do danych online a dedykowane nawigacje
    bardzo rzadko kiedy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak