eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartdom, czyli zrobili mnie w konia.Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
  • Data: 2015-11-14 13:33:47
    Temat: Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-11-13 o 18:19, k...@g...com pisze:
    > Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namową
    telefoniczną internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24
    miesiące jako DRUGĄ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, którą mam od
    ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokreślony. 1 września
    dokupiłem jako TRZECIĄ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach
    39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalająco, rozmawiać
    też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym
    gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że
    Internet mam teraz jako PIERWSZĄ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon
    jako DRUGĄ - faktura taka, jak na umowie. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
    Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygląda mi to na zmianę warunków umowy
    bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwiązania umowy na internet -
    mił
    a pani w punkcie plusa powiedziała, że wątpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się - jakim
    cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec lipca był jako DRUGI, a we
    wrześniu abo na telefon jako TRZECIA usługa? Na 100% była to już TRZECIA usługa, bo
    chciałem wziąć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie dało się, bo
    wykorzystałem wszystko, a -10zł na abonamencie mnie nie interesowało. Odpowiedziała,
    że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...
    >

    Na pocieszenie napiszę że u innych operatorów takie grupowe,
    skomplikowane umowy też prowadzą do płacenia więcej niż się wydawało.
    System zawsze coś spie... zgodnie z zamierzeniem programisty na
    niekorzyść klienta. Reklamować, skarżyć, nękać...
    Operatorzy chcą żeby ich traktować jak potencjalnych złodziei i
    oszustów. Drobne druczki, wprowadzanie w błąd, skomplikowane umowy.
    Za takie praktyki przywaliłbym im też podatkiem jak bankom.

    Że zapłacą za to klienci? Sądzę że wątpię.
    Może nowa pani minister od cyfryzacji weźmie za mordę tę bandę oszustów.

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: