  • Data: 2015-10-01 14:03:47
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:muj6sb$tu$1@mx1.internetia.pl...

    > Odtwarzasz sms z backupu do telefonu?
    > W jakim celu?

    A co Cię cel obchodzi? Czy to nie jest oczywiste że chcę
    mieć zapis co ustaliłem z kolegą np. tydzień temu na
    dzisiejsze spotkanie? Mając w telefonie SMSy mogę to
    sprawdzić - więc od backupu oczekuję odtworzenia
    stanu telefonu sprzed backupu - co w tym dziwnego?

    > Dziwi mnie pomysł odtwarzania smsów z backupu.

    A nie dziwi Cię odtwarzanie historii dzwoniących numerów?
    A nie dziwi Cię odtwarzanie wysłanych e-mailów?

    Telefon ma pamięć, w której gromadzisz swoją aktywność
    przez jakiś czas - od backupu wymagam odtworzenia tego.
    Co w tym dziwnego?

    > Nie rozumiem sensu, skoro można to mieć zapisane w różnych formatach i na
    > różnych nośnikach a nawet wydrukowane. Dla mnie najważniejszą funkcją jest
    > kopia z której mogę sobie skorzystać w celu przypomnienia tekstu, jeśli mi
    > się coś skasuje/uszkodzi.

    Wydrukowane??? Dobrze się czujesz? Będę chodził z plikiem
    kartek papieru do telefonu przymocowanych??? Zabawny jesteś.