  • 1. Data: 2011-05-20 13:36:48
    Temat: Smart Fortwo vs inne maluchy
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Cześć!
    Szybko, krótko i na temat: trzeba w domu drugiego auta. Małego. Wybór padł
    na używanego Smarta Fortwo z manualną skrzynią biegów i silnikiem diesla
    (do wyhaczenia za jakieś 8-10kPLN). Jak ten Smart ma się do innych, równie
    małych aut typu Ford Ka czy Vw Lupo? Chodzi mi nie o kwestie pakowności (bo
    to wiadomo: ze Smartem wygrywa nawet rower), tylko o ogólną kulturę
    użytkowania, głównie o awaryjność auta w wieku około 10 lat.
    TIA!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 2. Data: 2011-05-20 13:55:23
    Temat: Re: Smart Fortwo vs inne maluchy
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Jak ten Smart ma się do innych, równie
    > małych aut typu Ford Ka czy Vw Lupo?

    jak 0,5 do 1,0

    P.

  • 3. Data: 2011-05-20 14:04:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 May 2011 13:36:48 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

> [...]
    > to wiadomo: ze Smartem wygrywa nawet rower), tylko o ogólną kulturę
    > użytkowania, głównie o awaryjność auta w wieku około 10 lat.

    A to już są jakieś smarki co dotrwały na chodzie do wieku 10 lat?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-05-20 14:19:13
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:1ks6838xgxa0t$.dlg@pedaluje.ile.moze...
> [...]
    > to wiadomo: ze Smartem wygrywa nawet rower), tylko o ogólną kulturę
    > użytkowania, głównie o awaryjność auta w wieku około 10 lat.

    Remont silnika przy 80 tys przebiegu. Komfort jak w matizie, ilosć miejsca
    jak w budce telefonicznej. Problematyczne skrzynie biegów. Zalety -
    parkowanie, skrętność. Tak powaznie - kup c1/107/aygo.

    --
    MW

  • 5. Data: 2011-05-20 14:33:55
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > to wiadomo: ze Smartem wygrywa nawet rower), tylko o ogólną kulturę
    > użytkowania, głównie o awaryjność auta w wieku około 10 lat.

    przy zakupie spytaj sie poprzedniego wlasciciela ile oleju lyka na 1000 km.
    jezeli powie, ze 0,5-1 litr to przemysl czy ci sie to oplaca.
    jezeli powie, ze nie bierze to znaczy ze jezdzi bez oleju.

  • 6. Data: 2011-05-20 14:39:27
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    > jezeli powie, ze nie bierze to znaczy ze jezdzi bez oleju.
    Jezeli powie, ze nie bierze to znaczy ze mówi ;-)

    --
    MW

  • 7. Data: 2011-05-20 16:08:20
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MW, Fri, 20 May 2011 14:19:13 +0200, pl.misc.samochody:

    > Tak powaznie - kup c1/107/aygo.

    Za około 9-10k PLN? Sądzę, że wątpię, ale rzucę okiem w Allegro.

  • 8. Data: 2011-05-20 17:08:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > MW, Fri, 20 May 2011 14:19:13 +0200, pl.misc.samochody:

    > Za około 9-10k PLN? Sądzę, że wątpię, ale rzucę okiem w Allegro.

    NO TO LU...po.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-05-20 17:13:48
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek 'marcus075' Karweta, Fri, 20 May 2011 16:08:20 +0200,
    pl.misc.samochody:

    > MW, Fri, 20 May 2011 14:19:13 +0200, pl.misc.samochody:

    > Za około 9-10k PLN? Sądzę, że wątpię,

    Ba. Sądzę, że miałem racje.

  • 10. Data: 2011-05-20 20:03:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > na używanego Smarta Fortwo z manualną skrzynią biegów i silnikiem diesla

    dużo złego słyszałem o tych dieslach. Zdecydowanie korzystniej wypadają
    benzyny.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl