  • Data: 2010-05-09 05:31:39
    Temat: Re: Smarowanie piasty?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Arni"
    ale ja nie sugeruje ze ma cos kombinowac.

    Arni zasugerowales zeby nie demonizowac japonskich technologii - to tak w
    skrocie.
    I poleciles koledze lozysko za 1,2 pln ktorego ja w zyciu bym nie zamontowal
    nawet do pralki wirnikowej w ktorej moj dziadek pedzil.
    Abstrahujac od calej smiesznosci sytuacji kiedy po raz kolejny ktos bierze
    sie za naprawe i to wcale nie prosta i banalna (jak nie wierzysz to zapytaj
    Tomka Korola - albo przypomnij sobie sprawe z Torunskich Fortow) nie majac
    podstaw wiedzy i umiejetnosci technicznych. A piaste (lub tuleje) w
    motocyklu spieprzyc mozna latwo, przyjemnie i koncertowo. I ma to cholerny
    wplyw na bezpieczenstwo jezdzca.
    Wracajac do tematu lozysk - kilka dni temu wymontowalem z zoltej - i uwierz
    mi ze nie znalazalem w zadnym z duzych sklepow lozyska o takim pasowaniu.
    Wszystkie nowe juz na starcie byly luzniejsze niz moje stare - sprzedawcy
    rowniez odradzali mi je jako lozyska "wirnikowe".
    Dopiero w malym sklepiku udalo sie trafic identyczne japonskie i kosztowalo
    28 pln/szt.
    Tyle.

    --
    Tytus