  • Data: 2010-05-09 08:57:25
    Temat: Re: Smarowanie piasty?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości
    news:hs4gcv$bbt$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > *** "Jasio"
    > A czemu przy okazji nie kupisz łożysk podwójnie krytych po 6-10zł za
    >
    > Jasiu skarbnico wiedzy Ty moja - podaj mnie gdzie mozna zanabyc
    > lozysko dwustronnie kryte w specyfikacji nadajacej sie do
    > zastosowania w kole R1 (czy jakiegokolwiek innego japonskiego
    > motocykla) za 10 pln???

    Może ja wstawiam poniżej specyfikacji, ale pamięć mnie nie myliła:

    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/0dc4964a0367170c?hl=pl

    Oto cała moja wiedzia i doświadczenie kiborłorjora.

    A to bym kupił.
    http://www.allegro.pl/search.php?string=6302+2RS&sou
    rceid=Mozilla-search

    Chociaż Ty pewnie jako wojownik nie kupujesz na allegro. OIDP.
    W sklepie kontakt.sa OIDP kupiłem wtedy takie z luzem c3.
    To wystarczy?

    --
    Jasio
    vx etz