  • 41. Data: 2010-06-19 12:23:15
    Temat: Re: Smarowanie Łańcucha
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:04, AZ pisze:

    > Czyli, pokaz mi Twoj lancuch a powiem Ci jaki jestes? :-) Mam takiego estete
    > na parkingu, godzina szlifowania przed wyjazdem, 2 godziny po wyjezdzie.
    >
    > No ale dobra, jedyna fotka jaka mam w dobrej rozdzialce gdzie widac naped:
    > <http://img.webme.com/pic/n/nowodwor/105.jpg>
    >
    > Tak wyglada po przejechaniu 8tys z olejarka na Hipolu 80W90, nie byl ani
    > razu czyszczony.
    >
    > Wg. Ciebie jest brudny czy nie? :-)

    Czysty to jest mój :)
    Przebieg ok 18000km.

    http://img684.imageshack.us/i/dscn5161.jpg
    http://img25.imageshack.us/i/dscn5154z.jpg

  • 42. Data: 2010-06-19 12:24:24
    Od: CUT <C...@C...pl>

  • 43. Data: 2010-06-19 12:50:41
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    CUT napisał(a):

    > Czysty to jest mój :)
    > Przebieg ok 18000km.
    >
    > http://img684.imageshack.us/i/dscn5161.jpg/
    > http://img25.imageshack.us/i/dscn5154z.jpg/

    Ty go szczoteczką do zębów szorujesz?

    --
    M.

  • 44. Data: 2010-06-19 14:44:08
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-19 10:32, amos pisze:
    > Czego oni tam w tych serwisach uzywaja?

    W moim ASO kiedyś używali Castrola. Teraz to nie wiem.
    Tak jak pisałem dla mnie to bez większego znaczenia :)
    Ma dobrze spełniać swoją funkcję i tyle.

    --
    duddits

  • 45. Data: 2010-06-19 14:46:17
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-19 14:50, Shreek pisze:

    > Ty go szczoteczką do zębów szorujesz?

    Nie. Używam IPONE CHAIN CLEAN. Po naniesieniu preparatu czekam 3-4min po
    czym przecieram łańcuch i zębatki szmatką. Kilka min później smaruje
    motulem. Zabawy na 15 min a efekt jak widać.

  • 46. Data: 2010-06-19 14:57:45
    Od: Mieszkanie Ochota <m...@g...com>

    On 19 Cze, 16:46, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Nie. Używam IPONE CHAIN CLEAN. Po naniesieniu preparatu czekam 3-4min po
    > czym przecieram łańcuch i zębatki szmatką. Kilka min później smaruje
    > motulem. Zabawy na 15 min a efekt jak widać.
    No dobra a teraz powiedz ile kilometrów robisz w miesiącu? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2010-06-19 15:02:46
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Mieszkanie Ochota"
    No dobra a teraz powiedz ile kilometrów robisz w miesiącu? :-)

    Ty sprzatac miales a nie podszywac sie...
    A ja jakbym mial taka piekna zebatke to bym z nia spal...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 48. Data: 2010-06-19 15:13:32
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-19 16:57, Mieszkanie Ochota pisze:

    > No dobra a teraz powiedz ile kilometrów robisz w miesiącu? :-)

    średnio ok 2500-3000km (wiadomo czasem 1000, czasem 5000)

  • 49. Data: 2010-06-19 15:15:20
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-19 16:57, Mieszkanie Ochota pisze:

    > No dobra a teraz powiedz ile kilometrów robisz w miesiącu? :-)

    czasem 1000, czasem 5000

  • 50. Data: 2010-06-19 15:57:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Cze, 17:02, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ty sprzatac miales a nie podszywac sie...
    > A ja jakbym mial taka piekna zebatke to bym z nia spal...

    No no, jak zwykle się nie zobaczyło z jakiego konta się pisze. Zębatka
    faktycznie piękna, aż żał jeździć i ją brudzić...

    --
    Artur
    ZZR 1200