  • 51. Data: 2010-06-20 22:02:29
    Temat: Re: Smarowanie Łańcucha
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Cze, 14:24, CUT <C...@C...pl> wrote:
    > > Wg. Ciebie jest brudny czy nie? :-)
    >
    > Czysty to jest mój :)
    > Przebieg ok 18000km.
    >
    > http://img684.imageshack.us/i/dscn5161.jpg/http://im
    g25.imageshack.us/i/dscn5154z.jpg/

    No to mnie zmotywowałeś, przetarłem swój zaciskając na nim szmatę i
    obracając 5 razy kołem (cała procedura zajęła mi nie więcej niż 3
    minuty):

    http://img130.imageshack.us/img130/2248/image117a.jp
    http://img338.imageshack.us/img338/1199/image118l.jp

    A eksploatacja tego napędu przez 8kkm nie kosztowała mnie więcej niż 5
    PLN pewnie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2010-06-21 05:59:39
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-19 14:24, CUT pisze:

    > Czysty to jest mój :)
    > Przebieg ok 18000km.
    >
    > http://img684.imageshack.us/i/dscn5161.jpg/
    > http://img25.imageshack.us/i/dscn5154z.jpg/

    U mnie to wygląda podobnie. Spray do czyszczenia + szmatka + 10 min
    czasu. Wystarczą dobre chęci.

  • 53. Data: 2010-06-21 07:00:19
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2010-06-17 11:04, AZ pisze:
    > Czysty to jest mój :)
    > Przebieg ok 18000km.
    >
    > http://img684.imageshack.us/i/dscn5161.jpg/
    > http://img25.imageshack.us/i/dscn5154z.jpg/

    Piękny widok.

    Panowie (zwolennicy nie-mycia), jak to jest? Takie mycie skraca życie?
    Powiem Wam, że też bym sobie tak nabłyszczył mojego ;).

    Czy sama nafta też da taki efekt?

  • 54. Data: 2010-06-21 07:41:36
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 09:00, Marcin N pisze:

    > Panowie (zwolennicy nie-mycia), jak to jest? Takie mycie skraca życie?
    > Powiem Wam, że też bym sobie tak nabłyszczył mojego ;).
    >
    > Czy sama nafta też da taki efekt?

    Myślę, że tak. Miękki, obcięty na jeżyka pędzel, potem szmatka i będzie
    git.

    Nie stosować twardych pędzli.

  • 55. Data: 2010-06-21 08:36:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Jun 2010 09:00:19 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Piękny widok.
    >
    > Panowie (zwolennicy nie-mycia), jak to jest? Takie mycie skraca życie?
    > Powiem Wam, że też bym sobie tak nabłyszczył mojego ;).
    >
    > Czy sama nafta też da taki efekt?

    Tak, nafta + stara szczoteczka do zebow i szmata. Ale za chwile znowu
    bedzie brudny. Mi sie chce to robic raz w sezonie maksymalnie :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 56. Data: 2010-06-21 10:43:12
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
> [...]
    >
    > Tak, nafta + stara szczoteczka do zebow i szmata. Ale za chwile znowu
    > bedzie brudny. Mi sie chce to robic raz w sezonie maksymalnie :)

    A może by go tak zalaminować? Te zdjęcia poprzednika uświadomiły mi, jaki
    mam zasyfiony łańcuch - mimo, że wydawał mi się czysty. ;)

  • 57. Data: 2010-06-21 11:04:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Jun 2010 12:43:12 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A może by go tak zalaminować? Te zdjęcia poprzednika uświadomiły mi, jaki
    > mam zasyfiony łańcuch - mimo, że wydawał mi się czysty. ;)

    Pytanie tylko po co Ci czysty lancuch? Idac tym tropem mozna by czyscic
    rowniez opony :)

  • 58. Data: 2010-06-21 11:10:50
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 10:36, Piotr Klimek pisze:

    > Tak, nafta + stara szczoteczka do zebow

    Szczoteczka do zębów jest moim zdaniem za twarda. Można uszkodzić oringi.

  • 59. Data: 2010-06-21 11:11:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-21, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Pytanie tylko po co Ci czysty lancuch? Idac tym tropem mozna by czyscic
    > rowniez opony :)

    Nie ma co czyscic, postawic moto w salonie pod folia i bedzie czyste.
    No i mniej roboty zeby sobie popatrzec wystarczy zdjac folijke :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2010-06-21 11:13:10
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 13:04, Piotr Klimek pisze:

    > Pytanie tylko po co Ci czysty lancuch? Idac tym tropem mozna by czyscic
    > rowniez opony :)

    Ja jak najbardziej myję opony. Zarówno w moto jak i w aucie. W
    samochodzie dodatkowo używam czernidła. :)