  • 31. Data: 2010-06-17 20:14:04
    Temat: Re: Smarowanie Łańcucha
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Cze, 18:26, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Oglądałem. Moim zdaniem myjką możemy myć tylko owiewki (nic więcej).
    Można myć też felgi, tłumiki, wahacz, bo niby dlaczego tylko owiewki?
    > A co do łańcucha to trochę tego nie rozumiem. Woda dostająca się za
    > uszczelniacze zabiera ze sobą brud, a smar który również się tam dostaje
    > już nie??

    Woda pod ciśnieniem a to różnica, smar siłą odśrodkową z całym syfem
    jest wyrzucany na zewnątrz.
    > Uważam, że smarowanie brudnego łańcucha mija się z celem. To tak jakby
    > lakierować zakurzoną owiewkę czy konserwować niewyczyszczone podwozie
    > samochodu. Preparat ma ograniczony kontakt z podłożem (przez bród)
    > Oczywiście to moje zdanie. Wy róbcie jak chcecie - wasze łańcuchy.
    Słabe to porównanie. Nie jeden zjeździł łańcuch nigdy go nie czyszcząc
    i pewnie nierzadko wytrzymał dłużej niż ten czyszczony. Łańcuch dość
    ładnie sam się oczyszcza ze smarowidła więc jego mycie nie ma
    głębszego sensu, bród jedynie zbiera się na zewnętrznych
    powierzchniach płytek, co nie ma żadnego wpływu na użytkowanie
    zestawu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-06-18 06:19:43
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Jun 2010 13:08:45 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Home made. Zbiorniczek od płynu hamulcowego od ciągnika, 2 metry rurek
    > z Castoramy, elektrozawór paliwa do samochodu, końcówka dual injector
    > Scottoilera, sterownik zrobiony samemu :-)

    Mozesz w paru slowach opowiedziec o tym sterowniku? Ja mam podobny patent,
    z tym ze poza elektrozaworem jest jeszcze dlawik ze srubka. Domyslam sie,
    ze u Ciebie robi to jakas elektronika?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 33. Data: 2010-06-18 06:23:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-18, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Mozesz w paru slowach opowiedziec o tym sterowniku? Ja mam podobny patent,
    > z tym ze poza elektrozaworem jest jeszcze dlawik ze srubka. Domyslam sie,
    > ze u Ciebie robi to jakas elektronika?

    Aktualnie mam po prostu czasowo, otwarcie na X sekund co Y sekund, w planach
    bylo sterowanie na podstawie przebytej drogi (czujnik halla + magnesik) ale
    skonczyla sie zima, nadeszla wiosna i trzeba bylo cos podpiac wiec zrobilem
    na szybko.

    W zime zamierzam wrocic do tematu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-06-18 07:37:05
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 18 Jun 2010 06:23:25 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > skonczyla sie zima, nadeszla wiosna i trzeba bylo cos podpiac wiec zrobilem

    A moglbys ciut konkretniej napisac jak realizujesz to otwieranie i
    zamykanie?

  • 35. Data: 2010-06-18 07:52:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-18, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > A moglbys ciut konkretniej napisac jak realizujesz to otwieranie i
    > zamykanie?

    Zwykly uklad czasowy na NE555 + przekaznik jakich jest pelno. Sa nawet gotowce,
    np. taki:
    <http://sklep.avt.com.pl/p/pl/482158/uklad+czasowy.h
    tml>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2010-06-18 08:15:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 18 Jun 2010 07:52:12 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zwykly uklad czasowy na NE555 + przekaznik jakich jest pelno. Sa nawet gotowce,
> [...]

    Dzieki, jak ja szukalem takiego rozwiazania jakis czas temu to znajdowalem
    moduly za okolo 200zl :) Bedzie co robic zima! :)

  • 37. Data: 2010-06-18 11:17:34
    Temat: Re: Smarowanie ŁaĹ?cucha
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    a mozesz podpowiedziec jakiego elektrozaworka uzyłeś?
    z góry dzieki

  • 38. Data: 2010-06-18 11:20:54
    Temat: Re: Smarowanie Ła??cucha
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-18, FanTomas <f...@p...onet.pl> wrote:
    > a mozesz podpowiedziec jakiego elektrozaworka uzy?e??
    > z góry dzieki

    Dostalem w InterCarsie jakis do paliwa ale aktualnie zdarza
    mu sie nie trzymac przy wylaczonym. Ponoc sprawdzone i dzialajace
    sa ET-3.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2010-06-18 17:41:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

> [...]
    > głębszego sensu, bród jedynie zbiera się na zewnętrznych
    > powierzchniach płytek, co nie ma żadnego wpływu na użytkowanie

    Mycie ma sens. Feśli łańcuch hałasuje, ogniwa ciężko pracują mycie jest
    potrzebne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2010-06-19 08:32:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Cze, 11:03, duddits <d...@N...pl> wrote:
    > Główny "ficzer" na jaki tak naprawdę zwracałem uwagę to taki, żeby smar
    > był ... kolorowy (np. biały), bo widać gdzie się smarowało :)

    No wlasnie, pytanie odnosnie "bialego" smaru. Odebralem kiedys z
    serwisu moto wysmarowanycm na bialo lancuchem, jak po zielonej nocy ;)
    Wszystkie smary, ktore do tej pory uzywalem byly przezroczyste.

    Czego oni tam w tych serwisach uzywaja?

    --
    amos