  • 1. Data: 2011-01-21 20:29:20
    Temat: Słuchawka bluetooth i Skype?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Nabyłem sobie słuchawkę bluetooth (Motorola h720 dla porządku).
    Spięcie z telefonem poszło bez większego problemu, ale nie udaje mi się
    pracować ze Skype z wykorzystaniem słuchawki.

    Rzecz wygląda tak, że uruchamiając rozmowę telefon nie przełącza dźwięku na
    słuchawkę, wciśnięcie na słuchawce przycisku połączenia powoduje że przez
    parę sekund dźwięk w niej mam, ale tylko dlatego że w tle uruchamia się
    wybieranie głosowe i zaraz potem się rozłącza.

    W sieci jakieś sprzeczne informacje znajduję, nie ogarniam, czy to w ogóle
    ma szansę działać?

    Druga rzecz - gdyby ktoś potrafił podpowiedzieć tutaj - słuchawka nie gada
    z moim Ubuntu. Znów chciałem Skype odpalać i laptop widzi urządzenie i
    podłącza, ale próba ustawienia go jako np. zestaw słuchawkowy wyrzuca
    jakieś błędy :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2011-01-21 21:11:42
    Temat: Re: Słuchawka bluetooth i Skype?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 21 Jan 2011 21:29:20 +0100, Kapsel napisał(a):

> [...]
    > z moim Ubuntu. Znów chciałem Skype odpalać i laptop widzi urządzenie i
    > podłącza, ale próba ustawienia go jako np. zestaw słuchawkowy wyrzuca

    Problem z linuksem chyba udało się rozwiązać, tj. Skype tutaj działa, choć
    nie jestem pewien w jaki sposób to zrobiłem... eh, a ktoś mi kiedyś
    wmawiał, że te linuksy to proste są ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net