  • 161. Data: 2011-09-20 15:56:31
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 17:33, Pszemol pisze:
    > "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote in message

    > Mając zwyczajną komórkę pełniącą dobrze rolę flashdrive za $20 muszę
    > brać dodatkowy aparat bo ten w komórce nie nadaje się do niczego...
    > Mając iPhone 4 nie potrzebuję już dodatkowego aparatu jadąc na wycieczkę
    > bo iPhone 4 robi świetne zdjęcia "wycieczkowe".

    no i dyskusja wraca do punktu wyjscia.
    Zdjecia z iPhona nadaja sie by pokazac koledze jaka zrobil glupia mine,
    a nie do zdjec z wakacji, ktore bede chcial np. oddac do fotolabu i miec
    fajna pamiatke na lata. No chyba, ze Twoim jedynym aparatem jest iPhone
    - wspolczuje.

    Sprobuj ipjonem zrobic zdjecie jakiemus ruchliwemu zwierzeciu - np.
    wiewiorce (a w ruchu to niemal niemozliwe) :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 162. Data: 2011-09-20 15:59:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 14:23, Pszemol pisze:
    > "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message

    > ... bo wszyscy inni mają iPhone tylko oni nie mają?
    > Słyszałeś o aplikacji "bump"?

    a co to?
    albo opisz do czego sluzy.

    Bo jak na razie utrwalasz mnie w przekonaniu, ze Amerykanie to
    faktycznie .... bu.... dziwni ludzie ;)

    > Nawyk, jak każdy nawyk można zmienić... to tylko nawyk :-)

    to nie nawyk - to wygoda, prostota i nie utrudnianie sobie zycia.
    Ale rozumiem, ze tego nie pojmiesz - byc moze nigdy nie uzywales, ale
    pozwala Ci to na ocenianie przydatnosci lub nie danej funkcji.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 163. Data: 2011-09-20 16:14:29
    Od: AL <a...@s...tam>

    > A może na tyle krótko, aby go dobrze nie poznać i nie docenić?

    wystarczy mi brak podstawowych funkcji.

    - Chce miec w pelni funkcjonalny BT a nie jakiegos kastrata (kiedys tel
    musial miec irde)
    - chce miec mozliwosc rozmow video via umts,
    - chce miec normalna funkconalnosc rozszerzenia pamieci a nie
    uniezalezniac sie od ilosci jaka zaoferuja mi na starcie,
    - chce miec niezalezny system bez jakiegos zmuszania mnie do uzywania
    jedynie slusznego iTunes (i podpinania telefonu do kompa bo inaczej sie
    nie da zsynchronizowac, wykonac pierwszego polaczenia, etc, etc).
    - chce miec w pelni funkcjonalna przegladarke www a nie taka, ktora nie
    lubi sie z flashem (jak bede chcial to sam tego flasha sobie wylacze,
    ale ja chce o tym decydowac, a nie pozbawiac sie mozliwosci
    przegladniecia niektorych serwisow).
    - czasami przydaje sie tez radio (choc to nie jest wymog, bez ktorego
    bym sie nie obyl) - np w poprzednim HTC Dream go nie bylo.
    - Aparat - wystarczy taki by dalo sie sfotografowac kartke papieru i
    bylo to czytelne - nie uwazam, by telefonu uzywac jako zamiennika
    normalnego aparau foto.
    W moim przypadku cenie dodatkowo sobie klawiature sprzetowa, ale to juz
    wybor dodatkowy, podyktowany checia korzystania z pewnych uslug.

    iPhone mi tego nie zapewni - a wiekszosc funkcji jest niemalze
    naturnalna od lat stosowana w telefonach.
    Dlatego iPhonowi mowie nie - to dla mnie zabawka, blyskotka - ktora
    procz wygladu i ekranu nic wiecej mi nie oferuje (i jeszcze zmusza mnie
    by odpowiednio go trzymac :).

    Moze dla Ciebie jest to super telefon, ale ja gdybym go dostal na
    prezent, pierwsza mysla byloby by go sprzedac (i kupic cos bardziej
    funkcjonalnego).
    Ale widac, ze tego nie potrafisz zrozumiec...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 164. Data: 2011-09-20 16:25:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 17:30, Pszemol pisze:

    > FlashDrive 16Gb kosztuje $20. Dobry smartfon $600.
    > Czujesz różnicę? Dlaczego mam wybierać smartfon za $600
    > pod względem funkcji wartej mniej niż $20? Jest to dla mnie
    > nieistotna funkcja która nie rzutuje bardzo na wybór smarfona.

    a tego flashdriva wetkniej do iPhona?

    chyba do dupy - bo juz nie wiem jak Ci to powiedziec dosadniej - w kolko
    to samo

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 165. Data: 2011-09-20 16:31:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 17:35, Pszemol pisze:
    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Jak słucham radia to mi zależy na konkretnej stacji a nie na byle radiu.
    > Ty słuchasz byle czego? Byle by buczało?

    w kolko sluchasz tylko tych samych audycji i muzyki?
    To tak jakbym w PL chcial w kolko sluchac RMF - wszystkich utworow
    nauczylbym sie na pamiec - bo w kolko ta sama sieczka.

    Jak juz wyszczubisz cos poza 'swoja wies', to wez posluchaj czegos
    lokalnego, idz do lokalnej knajpy i zamow jakis smakolyk lokalny, poznaj
    zwyczaje tam gdzie jedziesz, pogadaj z ludzmi (radio FM pomoze Ci poznac
    troche kultury i moze oglady rowniez) - a nie siedz jak buc w hotelu (bo
    tam jest internet i Twoje ulubione audycje).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 166. Data: 2011-09-20 16:36:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 17:38, Pszemol pisze:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak jak pisałem wcześniej - takie dłuższe przerwy/czekanie zwykle
    > wykorzystuję aby sobie obejrzeć jakiś film z Netflix.com...
    >
    > Swoją drogą - czy jest jakaś internetowa wypożyczalnia filmów
    > ze opcją instant stream w Polsce?

    nie wiem czy chodzi Ci o telewizje na żądanie?

    jest pare serwisow streamujacych rozne programy (ulozone w serwisach
    tematycznie) - czy to takie dziwne?
    Jak masz TV z internetem - to masz je w domu pod reka i lepsze to niz
    ogladanie kolejnych odcinkow np. mam talent czy cos podobnego.
    Jak masz komputer/telefon - to mozesz miec je rowniez na zadanie w
    dowolnej chwili.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 167. Data: 2011-09-20 16:42:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j5aepj$l1s$1@inews.gazeta.pl...

    > a tego flashdriva wetkniej do iPhona?
    >
    > chyba do dupy - bo juz nie wiem jak Ci to powiedziec
    > dosadniej - w kolko to samo

    A ja nie wiem jak mam Ci w kołko tłumaczyć że nie potrzebuję
    wtykać flash drive do iPhone tylko do peceta z którego pochodzą
    dane do przeniesienia na innego peceta.

  • 168. Data: 2011-09-20 16:47:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j5ad3f$frt$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Zdjecia z iPhona nadaja sie by pokazac koledze jaka zrobil glupia mine, a
    > nie do zdjec z wakacji, ktore bede chcial np. oddac do fotolabu i miec

    Jak najbardziej nadają się do wydrukowania i być pamiątką na lata.

    > No chyba, ze Twoim jedynym aparatem jest iPhone - wspolczuje.

    Nie uważałeś gdy pisałem tu o tym, że używam Canona Powershot G9?
    Używam go do specjalistycznych zdjęć gdzie iPhone się nie nadaje,
    np. do robienia zdjęć pod wodą w czasie nurkowania w specjalnej
    obudowie podwodnej. I wcale nie przeszkadza mi fakt, że zdjęć z G9
    nie jestem w stanie w prosty sposób przenieść do iPhone 4 wkładając
    do niego kartę pamięci SD - jeśli nie biorę laptopa to biorę po prostu
    tyle kart SD do G9 ile mi potrzeba na całe nurkowe wakacje.

    > Sprobuj ipjonem zrobic zdjecie jakiemus ruchliwemu zwierzeciu
    > - np. wiewiorce (a w ruchu to niemal niemozliwe) :)

    No ale jeszcze raz pytam - czemu nie kupisz dodatkowej karty SD
    do aparatu za $10 tylko oczekujesz od telefonu że będzie pełnił
    rolę magazynu na zdjęcia z aparatu? Toż to bez sensu...

  • 169. Data: 2011-09-20 18:58:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j5ad9c$he3$1@inews.gazeta.pl...

    > a co to?
    > albo opisz do czego sluzy.

    Googla Ci wyłączyli?

    > Bo jak na razie utrwalasz mnie w przekonaniu, ze Amerykanie to faktycznie
    > .... bu.... dziwni ludzie ;)

    Polacy to jacyś faktycznie ... bu... dziwni ludzie, nie umieją sobie
    googla odpalić aby sprawdzić co to jest aplikacja "bump".

    > to nie nawyk - to wygoda, prostota i nie utrudnianie sobie zycia.
    > Ale rozumiem, ze tego nie pojmiesz - byc moze nigdy nie uzywales, ale
    > pozwala Ci to na ocenianie przydatnosci lub nie danej funkcji.

    A Ty używałeś "bump"? Zrozumiałbyś co to wygoda i prostota...
    Nie musiałbyś rejestrować urządzeń przez BT - wystarczyłoby
    abyś je o siebie potrącił... To się nazywa wygoda i prostota.

  • 170. Data: 2011-09-20 19:00:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j5ae56$jor$1@inews.gazeta.pl...

    > wystarczy mi brak podstawowych funkcji.

    Znowu ta lista funkcji... A na pytanie jak długo się zapoznawałeś
    z iPhone 4 podajesz wymijające odpowiedzi z czego wnioskuję
    że nie znasz tego telefonu i nie wiesz co potrafi.

    > Moze dla Ciebie jest to super telefon, ale ja gdybym go dostal na prezent,
    > pierwsza mysla byloby by go sprzedac (i kupic cos bardziej
    > funkcjonalnego).
    > Ale widac, ze tego nie potrafisz zrozumiec...

    To jak, powiesz mi jak długo używałeś iPhone 4 czy nie powiesz?