  • 151. Data: 2011-09-20 12:58:13
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j...@p...onet.pl...
    > Innymi słowy - akademicka dyskusja o zerowej wartości praktycznej.

    Eche... prosty przyklad: jestes na wakacjach, masz przy sobie tylko aparat foto
    i komorke. W aparacie konczy ci sie miejsce na zdjecia, co robisz? Majac komorke
    z gniazdem sd przekladasz karte, przerzucasz zdjecia i juz. Majac iphona
    zaczynasz robic zdjecia iphonem ;)

    X.

  • 152. Data: 2011-09-20 13:24:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w
    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w

    >Nooo, ale to przeciez wspaniale pole wkrecania jest...

    Moze na wkrecaniu nie zalezy.

    Ale to w sumie dobrze o nich swiadczy - wiedza ze sa inne kraje,
    wiedza ze sa tam inne zwyczaje, wiedza o co sie pytac.

    Kiedys byly takie wspomnienia z krotkiej wycieczki amerykanina do
    Europy.
    Pierwszy numer byl chyba na lotnisku w Londynie, gdzie jego wspaniala
    karta z supernowoczesnym systemem zabezpieczen i 6-cyfrowym pinem nie
    pozwolila wyplacic gotowki z bankomatu.
    pin udalo sie telefonicznie zmienic na normalny 4-cyfrowy, ale we
    francy nadal byla niemile widziana, bo oni tam tylko czipowe
    akceptowali.

    A na koniec w warszawskim sklepie ... wspaniala prestizowa platynowa
    karta wywoluje glosny krzyk ekspedientki "Kaska, takie dziwne karty
    tez obslugujemy".

    Oczywiscie roznice sa i w druga strone i mozna sie czasem zdziwic jak
    sie nie uda bez karty samochodu wypozyczyc, jak trzeba poczekac
    tydzien na stypendium wydane od reki w postaci czeku, jak cie
    przestrzegaja zebys przypadkiem nie przywozil za duzo dolarow, bo
    szeryf moze za to aresztowac. Uczciwy czlowiek pracuje, dostaje czek i
    wplaca sobie na konto w banku, 200$ w gotowce to tylko handlarze
    narkotytow maja :-)

    J.

  • 153. Data: 2011-09-20 13:29:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Typowo Polskie myślenie...
    >I potem nosisz ten kilof w torbie na 13" laptopa.

    Kilof w torbie moze i jest uciazliwy, saperka w bagazniku mniej, a sie
    przydaje.

    Trafi sie kiedys okazja do wypoczynku i co bedziesz robil przez pare
    godzin ?
    A radio w telefonie nic nie wazy :-)

    J.

  • 154. Data: 2011-09-20 13:59:14
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-20, o godz. 15:24:56
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale to w sumie dobrze o nich swiadczy - wiedza ze sa inne kraje,
    > wiedza ze sa tam inne zwyczaje, wiedza o co sie pytac.

    Raczej postawa że u nich jest wszystko i najlepsze a poza granicą to syf
    jak w Meksyku na wsi ;-)

    > A na koniec w warszawskim sklepie ... wspaniala prestizowa platynowa
    > karta wywoluje glosny krzyk ekspedientki "Kaska, takie dziwne karty
    > tez obslugujemy".

    Z drugiej strony spotkałem się parę razy z pretensjami (nie
    zdziwieniem a pretensjami) że w wielu miejscach nie obsługują ich kart
    American Express. Z postawą typu - ja mam wspaniałą amerykańską kartę i
    macie mnie obsłużyć bo ja jestem z USA. No i działaniami typu wręczanie
    jako prezent zestawów do czyszczenia wyniesionych z hotelu - też parę
    razy się z tym zetknąłem. Z drugiej strony jak w 2 godziny w Krakowie
    załatwiłem naprawę pękniętej sztucznej szczęki za równowartość
    kilkudziesięciu dolarów to właściciel chciał mi dać 300$ tłumacząc że
    to niemożliwe że tak tanio. ;-)

> [...]
    > szeryf moze za to aresztowac. Uczciwy czlowiek pracuje, dostaje czek
    > i wplaca sobie na konto w banku, 200$ w gotowce to tylko handlarze

    Większym problemem niż brak karty jest brak SSN. Bez karty i w Europie
    jest problem z wypożyczeniem auta. No i kult flagi posunięty do granic
    absurdu. Jak zaatakowaliśmy z USA Irak to zatkał mnie obok
    amerykańskiej widok polskiej flagi przed domem gdzie mieszkałem.
    Właściciel domu chciał się pochwalić że ma u siebie "sojusznika". ;-)

    Zdrówko

  • 155. Data: 2011-09-20 14:06:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w
    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w

    > Moze na wkrecaniu nie zalezy.
    >
    > Ale to w sumie dobrze o nich swiadczy - wiedza ze sa inne kraje,

    Zara, zara, to niby gdzie sie wybierali - do czarnej dziury?

  • 156. Data: 2011-09-20 14:47:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Sep 2011 17:56:25 -0500, w <j...@p...onet.pl>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Aleś wymyślił...
    > Sądzisz że gdybym miał tuner FM to miałbym w Meksyku dobry
    > odbiór stacji FM z Chicago???

    A lokalnych już nie ma? Nawet anglojęzycznych?

    > Coś by posiadanie tunera FM zmieniło?
    > Dystans samolotem między Cancun i Chicago to jakieś 2300 km... :-P

    W sumie, posłuchaj sobie więc radyjka przez ajfona, a potem pochwal się co
    musiałeś sprzedać, by starczyło na rachunek.

  • 157. Data: 2011-09-20 15:30:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j50o43$4lf$2@inews.gazeta.pl...

    > karta 16GB SD to koszt 10$ a nie 100$
    > i mozna tych kart miec XXX a nie jedna niewymienna pamiec.
    > Czujesz roznice?

    FlashDrive 16Gb kosztuje $20. Dobry smartfon $600.
    Czujesz różnicę? Dlaczego mam wybierać smartfon za $600
    pod względem funkcji wartej mniej niż $20? Jest to dla mnie
    nieistotna funkcja która nie rzutuje bardzo na wybór smarfona.

  • 158. Data: 2011-09-20 15:33:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote in message
> [...]
    > komorke
    > z gniazdem sd przekladasz karte, przerzucasz zdjecia i juz. Majac iphona

    Mając zwyczajną komórkę pełniącą dobrze rolę flashdrive za $20 muszę
    brać dodatkowy aparat bo ten w komórce nie nadaje się do niczego...
    Mając iPhone 4 nie potrzebuję już dodatkowego aparatu jadąc na wycieczkę
    bo iPhone 4 robi świetne zdjęcia "wycieczkowe".

  • 159. Data: 2011-09-20 15:35:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Mon, 19 Sep 2011 17:56:25 -0500, w <j...@p...onet.pl>,

    > A lokalnych już nie ma? Nawet anglojęzycznych?

    Jak słucham radia to mi zależy na konkretnej stacji a nie na byle radiu.
    Ty słuchasz byle czego? Byle by buczało?

    > W sumie, posłuchaj sobie więc radyjka przez ajfona, a potem
    > pochwal się co musiałeś sprzedać, by starczyło na rachunek.

    No ale w czym masz problem że tak to strasznie przeżywasz?

  • 160. Data: 2011-09-20 15:38:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > przydaje.
    >
    > Trafi sie kiedys okazja do wypoczynku i co bedziesz robil przez pare

    Tak jak pisałem wcześniej - takie dłuższe przerwy/czekanie zwykle
    wykorzystuję aby sobie obejrzeć jakiś film z Netflix.com...

    Swoją drogą - czy jest jakaś internetowa wypożyczalnia filmów
    ze opcją instant stream w Polsce?