  • 141. Data: 2011-09-19 22:47:19
    Temat: Re: S?uchanie radia FM z telefonu kom?rkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j57i76$ni6$2@inews.gazeta.pl...

    > Liczyłem że zaszpanuje rzucając tekst o krzywej rozkładu normalnego ;-)

    Mógłbyś sobie ustawić czytnik niusów aby nie krzaczyć?
    A co do szpanowania - czemu miałbym przed Wami szpanować
    czy popisywać? Sądzisz, że mi zależy na Waszej opinii jakoś? :-)

    A co do rozkładu Gaussa inteligencji w populacji - to niestety Ci
    na jej czubku to moim zdaniem idioci, takie szaraki co to robią
    jak owce co im się powie... bez własnej inwencji ani własnego zdania.
    To, że Ghost nie rozumie co piszę nie znaczy że ja nie wiem co to
    krzywa Gaussa... ale jak chcecie wierzyć że nie wiem co to - wierzcie sobie.

  • 142. Data: 2011-09-19 22:50:02
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > IMO - tablet albo ma za maly ekran, albo do kieszeni nie wejdzie.
    > Czyli albo telefon z duzym ekranem, albo jednak tablet lub netbook - co
    > kto woli.

    Innymi słowy - akademicka dyskusja o zerowej wartości praktycznej.

  • 143. Data: 2011-09-19 22:51:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j55j8p$djk$1@inews.gazeta.pl...
    > Istota bylo, ze majac iPhona mozesz sie wiele razy poczuc wyobcowany:
    > pliku czy wizytowki via BT nie przeslesz/odbierzesz.

    A to już zależy w jakim gronie się obracasz...
    W moim towarzystwie Ci bez iPhone czują się wyobcowani.

    > Nie kazdy chce miec skrzynke w telefonie (moja zona nie ma i podejzewam,
    > ze zadne kolezanki - rwniez ta z iPhonem - nie ma skonfigurowanej) - ale
    > majac funkcjonalny BT mozesz sie tym nie przejmowac.

    Jaką skrzynkę??? Pocztową?? Nie ma w iPhonie??? To jakieś kuriozum...

  • 144. Data: 2011-09-19 22:52:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j55iuf$99v$1@inews.gazeta.pl...

    > iPhone4
    > - jak dlugo - wystarczajaco by stwierdzic z zazenowaniem, ze nie chce tego
    > telefonu - bo wpadne we flustracje ;)

    No ale interesuje mnie jak długo: godzinę? dzień? tydzień? miesiąc?

  • 145. Data: 2011-09-19 22:56:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Wed, 14 Sep 2011 09:22:15 -0500, w <j...@p...onet.pl>,

    > To posłuchaj sobie radyjka przez ajfona w Meksyku hehe :).

    Aleś wymyślił...
    Sądzisz że gdybym miał tuner FM to miałbym w Meksyku dobry
    odbiór stacji FM z Chicago??? Coś by posiadanie tunera FM zmieniło?
    Dystans samolotem między Cancun i Chicago to jakieś 2300 km... :-P

  • 146. Data: 2011-09-20 06:55:55
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:51:29 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message

    > A to już zależy w jakim gronie się obracasz...
    > W moim towarzystwie Ci bez iPhone czują się wyobcowani.

    Bo?

    skonfigurowanej) - ale

    > Jaką skrzynkę??? Pocztową?? Nie ma w iPhonie??? To jakieś
    kuriozum...

    Znam wiele osób, którzy nie mają skonfigurowanej skrzynki pocztowej w
    swoim telefonie i wcale im jej nie brakuje (a obecnie chyba każdy
    telefon ma taka funkcjonalność wbudowaną).
    Do wymiany informacji między telefonami lub dostępu do telefonu (w
    tym synchronizacji z komputerem) pod zawsze jak pamiętam używało się
    bluetooth' a. (a wcześniej irda).
    I ten nawyk jest niemal jak część kultury używania telefonu. Nie
    potrzeba żadnych pośredników w postaci providera internetu etc.

    --
    AL

  • 147. Data: 2011-09-20 06:59:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A co do rozkładu Gaussa inteligencji w populacji - to niestety Ci
    > na jej czubku to moim zdaniem idioci, takie szaraki co to robią
    > jak owce co im się powie... bez własnej inwencji ani własnego zdania.

    Zatem jestes szara owca, lykajaca wszystko co jej stefan powie.

    Z drugiej strony poraz kolejny widac jak pszemo nawet slownik musi
    redefiniowac, by sobie samemu wytlumaczyc, ze nie plecie glupstw.

  • 148. Data: 2011-09-20 08:09:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-20 00:52, Pszemol pisze:

    > No ale interesuje mnie jak długo: godzinę? dzień? tydzień? miesiąc?

    na tyle krotko, zeby sie nie uzaleznic ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 149. Data: 2011-09-20 12:23:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    > Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:51:29 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:

    > Bo?

    ... bo wszyscy inni mają iPhone tylko oni nie mają?
    Słyszałeś o aplikacji "bump"?

> [...]
    > I ten nawyk jest niemal jak część kultury używania telefonu. Nie potrzeba
    > żadnych pośredników w postaci providera internetu etc.

    Nawyk, jak każdy nawyk można zmienić... to tylko nawyk :-)

  • 150. Data: 2011-09-20 12:23:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j59hmt$pck$1@inews.gazeta.pl...

    > na tyle krotko, zeby sie nie uzaleznic ;)

    A może na tyle krótko, aby go dobrze nie poznać i nie docenić?