eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: S?uchanie radia FM z telefonu kom?rkowego nie jest tak popularne...
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: S?uchanie radia FM z telefonu kom?rkowego nie jest tak popularne...
    Date: Mon, 19 Sep 2011 17:47:19 -0500

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j57i76$ni6$2@inews.gazeta.pl...

    > Liczyłem że zaszpanuje rzucając tekst o krzywej rozkładu normalnego ;-)

    Mógłbyś sobie ustawić czytnik niusów aby nie krzaczyć?
    A co do szpanowania - czemu miałbym przed Wami szpanować
    czy popisywać? Sądzisz, że mi zależy na Waszej opinii jakoś? :-)

    A co do rozkładu Gaussa inteligencji w populacji - to niestety Ci
    na jej czubku to moim zdaniem idioci, takie szaraki co to robią
    jak owce co im się powie... bez własnej inwencji ani własnego zdania.
    To, że Ghost nie rozumie co piszę nie znaczy że ja nie wiem co to
    krzywa Gaussa... ale jak chcecie wierzyć że nie wiem co to - wierzcie sobie.