  • 101. Data: 2011-09-16 20:31:16
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j5050c$osq$1@news.onet.pl...

    > Ja przez lata używania jednego Samsunga klapki jeszcze nie urwałem, ale
    > przyznam że z i600 korzystam teraz bardzo dużo, choć wcześniej leżał na
    > pólce bo sprawiłem sobie swego czasu coś przy czym iPhone9 będzie
    > dziecięcą zabawką. Jakoś każdego dnia klapką ruszam. Obecnie w części
    > modeli Samsung stosuje wsuwane w obudowe klapki (coś jak szyberdach w
    > aucie). Tylko o czym tu mowa? W iPhonie faktycznie nie ma się co urwać, w
    > nim w ogóle wiele rzeczy się nie zepsuje, ale tu zepsuty Samsung dopiero
    > zrówna w dół do iPhone.

    Brak klapki zakrywającej dziurę na SD czy ładowarkę nie powoduje
    że telefon jest zepsuty - jest po prostu brzydki :-)

    > Można kartę z urządzenia włożyć bezpośrednio do telefonu? Dobry fon sam ma
    > pamięci wewnętrznej te 8GB, sporo zdjęć i filmów może się tam zmieścić w
    > razie czego, proces kopiowania ograniczy się do przełożenia karty mikroSD
    > i będzie darmowy, Ty 4GB zdjęć w pakiecie 2GB nie zmieścisz, chyba że w
    > iPhone się da.

    Nie rozumiem o czym Ty mówisz... Mam przepychać zdjęcia przez internet?
    A po co? Przecież mogę się z komputerem po USB połączyć... i jest za darmo.

    > W jednym masz racje, samsungi nie mają mini USB, za to przeważnie mają
    > micro USB. W telefonach za 100zł (bez promocji) to wiele nie wiem, ale
    > mało Samsungów chyba ma inne złącza, tak na szybko kojarze sprzęty pokroju
    > C3050... To chyba jedyne telefony przy kótrych iPhone dobrze wypada...

    Te co miałem nie mają ani mikro ani mini - mają samsungowy wynalazek
    co łączy usb z ładowarką i gniazdem na słuchawki w jeden niestandardowy
    grzyb... tak samo zresztą jak w przypadku produktów Apple...

  • 102. Data: 2011-09-16 20:52:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie był drogi, kosztował tyle co dzis iPhone 4 czy Galaxy S2, ale masz
    > całkowitą rację - tuner FM powinien mieć.

    Prędzej mi braknie wifi w telefonie niż tunera FM.
    W szczególności wifi mogę użyć do słuchania radia
    a tunerem FM nie posurfuję po internecie...

  • 103. Data: 2011-09-16 21:25:32
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4vqin.3c.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Nie rozumiem o czym Ty mówisz... Mam przepychać zdjęcia przez internet?
    > A po co? Przecież mogę się z komputerem po USB połączyć... i jest za
    > darmo.

    A w wersji ALa komputer jest zbędny, gdzie tu jest uproszczenie w tym
    sztucznym łańcuszku?

    > Te co miałem nie mają ani mikro ani mini - mają samsungowy wynalazek
    > co łączy usb z ładowarką i gniazdem na słuchawki w jeden niestandardowy
    > grzyb... tak samo zresztą jak w przypadku produktów Apple...

    To o czym piszesz zostało może w popierdólkach, Samsung od 2-3 lat w
    smartfonach stosuje mikro USB i minijack na słuchawki, to jest ogólny
    standard w telefonii... Nokia co prawda jeszcze trzyma się swoich ładowarek
    ale z USB też daje radę ładować.

    Pozdr

  • 104. Data: 2011-09-16 23:40:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-16 17:17, Pszemol pisze:

    > No to o co chodzi? Skoro wiesz że niepopularny to znaczy że
    > jego brak klientom nie przeszkadza

    bo to ich przerasta?
    Przklad z biura zony z tego lub zeszlego tygodnia.

    Kolezanki postanowily wymienic sie dzwonkami i fotkami.
    Wszystki przeslaly i odebraly sobie pliki procz jednej kolezanki, ktora
    miala .... iPhonea (a nie wszystkie telefony szczycily sie dumnym
    okresleniem 'smartfon'). Zreszta, z tego co mowi zona, ta osoba
    posiadajaca iPhona jest coraz bardziej niezadowolona z tego aparatu -
    zbyt duzo ograniczen.
    No tak, ale Amerykanie nie wiedza, ze moze im czegos brakowac - skoro
    nigdy tego nie uzywali, co nie upowaznia Cie do stwierdzenia, ze dana
    funkcja jest niepotrzebna.
    IMHO, BT jest to jedna z podtsawowych funkcji i jej brak dyskwalifikuje
    w moich oczach telefon czy inne urzadzenie przenosne z mozliwosci
    magazynowania danych.

    - można się skupić na tym,
    > na czym klientom zależy: choćby zabójcza jakość ekranu LCD

    i stop - iPhone nie ma wiecej zalet :)
    Ba, dla mnie ten telefon ma wiecej wad niz zalet - dlatego jak pisalem
    wczesniej na pytanie szefa czy chce iPhona moja odpowiedz byla '
    sprzedam go i kupie cos se porzadnego'.

    Zreszta szef po poczatkowych zachwycie iPadem2, juz klnie na niego, ba a
    ostatnio jego wypowiedz mnie samego nawet zdziwila (2 miesiace wczesniej
    nie dal zlego slowa powiedziec nt iPada).
    Wkurza go..... wlasnie ograniczenie funkcjonalnosci, ktore firma Apple
    uznala za zbedne, niepotrzebne czyli wykastrowala z nich swoje flagowe
    urzadzenie.

    > albo przejrzystość i staranne dopracowanie każdego szczegółu
    > w user interface i porządne przemyślenie jak się telefon będzie
    > konfigurować aby w miarę możliwości jak najbardziej proces
    > ten ułatwić i uprościć.

    obecnie uzywam HTZ DesireZ i uwazam ten telefon dopracowany pod niemal
    kazdym szczegolem (i sprzetowo i softwarowo).
    Nie umiem znalezc nawet 1 przewagi iPhone'a nad tym modelem (iPhone lezy
    obok).

    > Podczas gdy telefony które Ty lubisz to zbieranina jak największej
    > ILOŚCI funkcji to iPhone jest urządzeniem w którym postawiono na
    > JAKOŚĆ podzbioru najbardziej potrzebnych funkcji. Czujesz różnicę?

    ja chce miec pare podstawowych funkcji.
    Nie moja wina, ze iGadzet tych funkcji nie ma - jest zwyklym telefonem z
    zaawansowanymi grami, wykastrowany z podstawowych funkcji jakie smartfon
    powinien posiadac.

    > Widzisz - do takiego codziennego pstrykania na blog to ja używam
    > aparatu w iPhone i nie mam problemów z przenoszeniem zdjęć
    > z aparatu do telefonu.

    zdjecia z telefonu nadaja sie do pokazania koledze jaka zrobil glupia
    mine przed chwila. Dotyczy to rowniez zdjec z iPhonea

    > Ty masz dziadowski aparat foto w telefonie

    teraz mam nie gorszy od iPhone'a i uwazam, ze moze on posluzyc co
    najwyzej w syt. awaryjnych ale nigdy z premedytacja nie uzylbym go jako
    aparatu, tzn wiedzac ze bede robil zdjecia - biore normalny aparat.
    Jak nie biore lustrzanki, to przynajmniej maly kompakcik mieszczacy sie
    w kieszeni - zdjecia zawsze wyjda o niebo lepiej niz plastikowym
    szkielkiem aparatu foto z telefonu.

    Dlatego tym bardziej mam krytyczne spokjrzenie na osoby Tobie podobne,
    ktore zdjecia robia telefonami i uwazaja, ze jest swietnie.
    To znaczy, ze nigdy nie robily zdjec normalnym aparatem i nie znaja
    roznic - poczynajac od jakosci zdjecia a konczac na na szybkosci,
    ergonomii, etc.

    > i masz pochodne tego problemu stąd inne problemy i cieszysz się
    > że masz ich rozwiązanie... Ja nie potrzebuję rozwiązywać Twoich
    > problemów bo ja ich nie mam w swoim telefonie. Jasno się wyrażam? :-)

    wyrazasz sie tak jak typowy posiadacz iGadzetu.

    I po Twojej odpowiedzi smiem watpic, ze kiedykolwiek robiles zdjecia
    normalnym aparatem - a wnet stawiam orzecha, ze iPhone to Twoj pierwszy
    telefon z aparatem skoro sie nim tak zachwycasz - bo IMGO nie ma czym
    sie zachwycac.

    > Jadąc na wakacje biorę ze sobą komputer jeśli przewiduję jego
    > potrzebę - np. gdy robię porządne zdjęcia porządnym aparatem
    > w czasie nurkowania pod wodą. A jak nie przewiduję takiego
    > działania to wystarcza mi funkcjonalność kombajnu iPhone 4.

    waw kombajnu - chyba kombajnika lub traktorka - bo kombajnem iPhone na
    pewno nie jest.

    A tak w ogole, to znowu odbiegasz od tematu - zalozone bylo, ze nie ma
    miejsca na komputer.

    To dokladnie tak jak stwierdziles wczesniej ze wyslesz plik koledze jak
    wyjdziesz z garazu w miejsce gdzie jest zasieg sieci miast przeslac plik
    via BT ;)

    Czyli kaleczysz jak na razie we wszystkim.

    > Jakigo gustu?? Jakiego bezkrytycyzmu??
    > Ty zdaje się zbyt szybko starasz się szufladkować ludzi których nie
    > znasz...

    ja tu nie znam wiekszosci osob, ale wlasnie Twoje wypowiedzi pozwalaja
    mi wysnuc obraz Twojej osoby i wyrobic dobie zdanie bazujac na Twoich
    osodach, wypowiedziach i plataninie jezyka.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 105. Data: 2011-09-16 23:50:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-16 17:39, Pszemol pisze:

    > :-) No właśnie. Tego się nie dowie ten co iPhone nie poużywa trochę
    > a wiedzę o telefonach zdobywa wyłącznie studiując listę ich funkcji
    > i wybierając według uproszczonego kryterium "najlepszy" =
    > "ten co ma nawalone najwięcej funkcji".

    a ja znam iPhona i powtorze Ci po raz setny: znajac mozliwosci innych
    smartofnow - uwazam iPhone za kastrata, blyskotke, zabawke.

    Ale tego nie zrozumie osoba (jak Ty), ktora nie zna innego telefonu poza
    iPhonem (no tak masz jakas nokie z symbianem, ktorego nawet nie umiesz
    obsluzyc, telefon z androidem widziales przez szybe w sklepie - ale w
    Twoich oczach iPhone nadal jest 'the best' ;)

    Analogiczniem do innych Twoich wypoeidzi:
    - jesli nie robiles zdjecia normalnym aparatem - to nie poznasz czym
    sa one lepsze od tych z iPhona
    - jesli w zyciu nie widziales matrycy IPS czy podobnej inne od TN - nie
    potrafi odczuc roznic i upira sie, ze TN w notebookach Apple jest the best

    etc, etc

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 106. Data: 2011-09-16 23:51:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-16 20:01, Pszemol pisze:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Czy wszystkie NOWOWYPUSZCZANE modele telefonów mają tuner FM?
    > Czy może tak jak irda czy bt to jest raczej pozostałość z dawnych czasów?

    sam se na to odpowiedz.
    Masz tu wedke: www.mgsm.pl

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 107. Data: 2011-09-16 23:58:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-16 17:07, Pszemol pisze:

    > A jesteś pewny że prawidłowo interpretujesz ich zachowanie?
    > Bo obawiam się że to samo zachowanie w kontekście Polski
    > może wyglądać na zadufanie a w kontekście USA na oczekiwaną
    > od specjalisty pewność siebie i zdecydowanie...

    alez ja mam rowniez kontakt z innymi osobami z US i Kanady - stad mam
    porownanie.

    > No właśnie nie wiem... ale z jakichś powodów krytykańci iPhone
    > punktują go za to, że nie ma funkcjonalności flashdriva.
    > Nie jest to dla mnie rozsądne.

    gdyby to byla jedyna wada - to bym nawet jej nie zauwazyl.
    Bo sa banki danych, no wlasnie - ale jak przegrac na nie dane z iPhonea
    (no dobra - mozna kabelkiem, ale ale - jesli bank danych ma wejscie USB
    host - to czy to jest wystarczajace, czy jednak brak iTunes bedzie
    przeszkoda?)

    > To oczywiste.
    > Pytanie jest po co miałbyś coś zgrywać na kartę SD telefonu?

    to przyklad - jesli ma to byc smartfon - ma mi zapewnic funkcjonalnosc w
    roznych sytuacjach a nie tylko takich, ktore przewiduje instrukcja
    uzytkownika.

    > I co z tego? Po co mi to? Mam 16GB pamięci w telefonie...

    bez zmozliwosci wymiany, rozszerzenia.
    Czyli ograniczenie - i to spore - zwlaszcza na dluzszych wyjazdach.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 108. Data: 2011-09-17 00:03:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-16 22:28, Pszemol pisze:

    > Właśnie nieistotne, bo Bill G. mówił o pamięci roboczej a nie
    > o pamięci do przechowywania plików... I jeśli Ty między backupami
    > jesteś w stanie zapełnić zdjęciami 16 bg iPhone to gratuluję...
    > Również jeśli masz taką fonotekę co Ci się nie mieści na 16G.
    > Zdecydowana większość użytkowników nie będzie narzekać
    > na rozmiar 16G a Ci co będą - mają za $100 więcej wersję 32Gb.

    karta 16GB SD to koszt 10$ a nie 100$
    i mozna tych kart miec XXX a nie jedna niewymienna pamiec.
    Czujesz roznice?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 109. Data: 2011-09-17 02:15:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 17 09 2011 2:03, AL pisze:

    > karta 16GB SD to koszt 10$ a nie 100$
    > i mozna tych kart miec XXX a nie jedna niewymienna pamiec.
    > Czujesz roznice?

    Kingston rozwiązał problem, cena też przystępna ;-)
    http://applefobia.blox.pl/2011/09/Wreszcie-alternaty
    wa-dla-kart-SD.html

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 110. Data: 2011-09-17 02:22:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 09 2011 23:25, Przembo pisze:

> [...]
    > standard w telefonii... Nokia co prawda jeszcze trzyma się swoich
    > ładowarek ale z USB też daje radę ładować.

    Z USB dużo wolniej niż z dedykowanej ładowarki, że tak BTW dorzucę.