eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-18 12:39:52
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1c9pxnzxnc1b4$.1c2x5avq1akzz.dlg@40tude.net...

    > ale nadajnik FM ma zasieg 100km, a wifi 100m, wiec moze sie
    > skonczyc ze ani nie posurfujesz, ani nie posluchasz :-)
    >
    > A surfowac mozna tez po GSM/UMTS, dziwny troche wydaje mi sie pomysl
    > uzywania w domu czy pracy iphona do surfowania, albo jechania do
    > najbliszego publicznego internetu zeby sobie posurfowac nei zabrawszy
    > notebooka :-)

    W domu/pracy można posurfować coś szybkiego, gdzie albo nie możesz
    (meeting) albo nie chce Ci się (siedzisz na kanapce przed TV) a chcesz coś
    na szybkiego sprawdzić w sieci.

    > No dobra, mozna zatrzymac sie gdzies na kawe i pogode sprawdzic,
    > ale pogoda i komunikaty narciarskie sa tez w radiu :-)

    Można też sprawdzić w sieci ruch uliczny, czy nie ma kraksy na drodze
    gdzie są na mapie stacje benzynowe, czy jest jakiś skrót bo widzisz korek
    który Cię zaskoczył w drodze, w końcu mogą wyskoczyć różne sprawy
    na które się nie przygotowałeś i internet w kieszeni a nie w laptopie
    okazać się może bardzo przydatny i wręcz niezastąpiony... Fakt, że
    wtedy raczej GSM/UMTS a nie wifi, ale Ty ciągle o tym laptopie, więc...