eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-18 13:07:36
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j50er9$2su$1@news.onet.pl...

    > A w wersji ALa komputer jest zbędny, gdzie tu jest uproszczenie w tym
    > sztucznym łańcuszku?

    On coś mówił o przerzucaniu plików z aparatu na Galaxy tablet, więc
    ten tablet pełni tu rolę komputera - więc nie jest zbędny...
    Albo coś mi umknęło?

    > To o czym piszesz zostało może w popierdólkach, Samsung od 2-3 lat w
    > smartfonach stosuje mikro USB i minijack na słuchawki, to jest ogólny
    > standard w telefonii... Nokia co prawda jeszcze trzyma się swoich
    > ładowarek ale z USB też daje radę ładować.

    Faktem jest, że prędzej znajdziesz standardowy kabelek niż kabalek
    specjalny do Nokii czy Appla, ale faktem jest że potrzebujesz ten
    kabelek. Apple zdaje się dryfować w kierunku przechowywania swych
    plików na zdalnych serwerach zamiast na lokalnych pamięciach,
    co ma oczywiście wady i zalety, jak każde inne rozwiązanie...