    From: Vinter Nord <v...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ślub w Lublinie 20.06.2009 - kto sfotografuje ?
    Date: Sun, 18 Jan 2009 02:37:32 +0100

    basti78 wrote:

    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał
    >

    > no to teraz wypada dać ogłoszenie
    >
    > wynajme galerie na kilka dni za 200 ;)))))))))))))))))))))
    >
    > i wtedy pińć stówek w kieszeni na czysto zostaje ;)))))))))))))))))))))
    >
    > robote mozna brac wtedy z dowolnymi referencjami..................
    > ;)))))))))))))))))
    >

    > jestem tylko ciekawy jaka bajka jest ułożona za spieprzony ślub w
    > razie.............. trudno o powtórkę............ tym bardziej s tom
    > samom kobitom ;)))))))))))))))))

    Bajki to opowiadają amatorzy, zawodowcy płacą kary wynikające z
    podpisanej umowy z młodymi. Niemałe.
    Robienie zdjęć ślubnych to nie zabawa dla amatorów z przyczyn między
    innymi podanych przez Ciebie. Nie mówię nawet o opanowaniu warsztatu czy
    tak zwanym "oku" u fotografa.
    Nie każdy kto kupi sobie lustrzankę i obiektyw, pstryknie kilka fotek ze
    spaceru staje się automatycznie fotografem.
    Bez urazy, ale jeśli ja bym nie mógł wykonać zlecenia to na bank nie
    myślałbym o dalszym zarobieniu na ślubie ale oddał zały zarobek
    podwykonawcy, a w tym wypadku nie jest to pewnie 700 zł. Za całą kwotę
    mam większą pewnośc, że zgłosi się do mnie nie amator a profesjonalista.
    A to zmniejsza ryzyko utraty twarzy, a pewnie i kasy. Z tym, że kasę
    można łatwo odrobić, stratę wyrobionej marki cholernie ciężko.
    I ostatnie - znów bez urazy - nie szukałbym takiego podwykonawcy tutaj,
    na usenecie.
    ;)