  • Data: 2009-01-17 23:43:09
    Temat: Re: Ślub w Lublinie 20.06.2009 - kto sfotografuje ?
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak się wszyscy nabijacie, wychodzicie z założenia że z 1-2 ślubów
    > miesięcznie trzeba się utrzymać?
    > Kto z Was robi kompletne śluby za więcej niż 2k nie licząc albumów i
    > odbitek, tak za same zdjęcia?

    W PL czy w Lublinie ?
    Fotografem nie jestem ale ostatnio korzystałem z "waszych" usług i cena 2k
    za ślub była jedną z najniższych jakie mi proponowano,
    fakt za dobre zdjęcia się niestety płaci.

    > Takich którzy biorą 3k i więcej za ślub nie ma wielu.

    Zdziwił byś się, ba oni mają już zajęte terminy do końca 2010r. a wcale nie
    jest ich mało.

    Ale z drugiej strony licząc, dojazd, przygotowania, ślub, wesele, sesja to
    jest co najmniej 20godz pracy, pewnie 1500zdjęć, potem trzeba to obrobić itp
    i w sumie wyjdzie że taki fotograf poswięca na to 30/40 godz swojej pracy i
    to w weekend...
    Tu się IMHO nie da jak w erze wszystko, szybko i tanio....

    Pomijam że jeszcze trzeba mieć niezłą kasę by zakupić odp. sprzęt do
    robienia i obróbki zdjęć.

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl