  • 91. Data: 2014-04-20 21:13:08
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: qrt <a...@j...mail>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > Ale czy program taki sam ?
    > Bo z mojego doswiadczenia:
    > a) najbardziej pradozerny jest internet mobilny. A Android lubi miec
    > internet, i programy lubia, i reklamy lubia.
    >
    > b) odbiornik gps tez sporo bierze, choc baterie w smartfonach coraz
    > wieksze. A zasadniczo - im lepszy odbiornik, tym wiecej bierze.
    >
    > c) ekran w takim nowoczesnym smartfonie duzo bierze
    >
    > I dopiero gdzies tu zaczyna byc system istotny.
    > Zobacz ile pociagnie trekbuddy.
    >

    > A trekbuddy na SE K550 potrafil 12h rejestrowac (odbiornik zewnetrzny
> [...]
    nie ma trekbuddy na wp :-)

  • 92. Data: 2014-04-20 21:34:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:22:51 +0200, qrt napisał(a):

    > System ma działać. Ten system ma działać sprawnie zarówno po wyjęciu z
    > pudełka jak i po rocznej eksploatacji, bez jakiejś szczególnej uwagi ze
    > strony użytkownika.

    No to WP odpada.. user wyjmuje z pudełka i nie działa. Trzeba czekać pół
    roku, jakieś update robić, jedna rzecz zacznie jako tako działać. Kolejne
    pół roku i kolejna rzecz. A setki innych wciąż nie działają. Do kitu taki
    system.
    Co zresztą wyraźnie widać w statystykach sprzedaży. Pomimo miliardów
    wpompowanych w reklamę sprzedaje się.. wciąż nędznie. A nawet udziały w
    rynku USA spadają po zeszłorocznym wzroście.
    Statystyki robią smartfony wycenione na poziomie śmiecia - Lumia 520
    kosztuje w zasadzie tyle samo co Nokia 301
    A to by znaczyło, że albo 301 jest tak genialnym telefonem, że sprzedaje
    się mimo wielokrotnie zawyżonej ceny, albo WP jest tak gównianym systemem,
    że trzeba go sprzedawać poniżej kosztów. Wyniki finansowe Nokii przed
    sprzedażą Microsoftowi wskazywałyby raczej to drugie.

    Całość sytuacji przypomina ajfona z roku 2007. Gówniany system, pięć apek
    na krzyż i na każdym kroku bezsenowne ograniczenia. Problem w tym, że nawet
    kościół kupertyński wyciągnął jakieś wnioski z sytuacji, a w Microsofcie
    już czwarty rok z rzędu mamy rok 2007. Taki rok świstaka.

    Być może za miesiąc, jak już będą końcowe oficjalne 8.1 (jak będą, bo póki
    co okazało się, że te rozesłane do developerów trzeba na gwałt poprawiać,
    bo mają żenujące błędy, pierwsze już poprawili i na gwałt zaktualizowano te
    już rozesłane na konta developerskie, ale kto wie jak to się skończy...)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 93. Data: 2014-04-20 21:37:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:32:19 +0200, atm napisał(a):

    > taka tam ciekawostka:
    > http://komorkomania.pl/1244,prawie-40-nabywcow-galax
    y-s5-przesiadlo-sie-z-iphone-a

    Nic dziwnego. Kupa ludzi na zachodzie ma dosyć wysokie abonamenty, w
    których dostaje nawet topowe telefony za darmo. I chcą mieć modne telefony.
    Ajfon już nie jest modny, bo zatrzymał się gdzieś w roki 2011.
    A szajsunga widać na każdym kroku, więc w końcu robi się moda.

    Niestety to jest ten typ usera, jak pewien prawnik (a więc osoba rzekomo
    inteligentna), który poprosił mnie o pomoc w założeniu konta w iTunes w
    dwuletnim ajfonie. DWULETNIM.

  • 94. Data: 2014-04-20 21:54:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > Niestety to jest ten typ usera, jak pewien prawnik (a więc osoba rzekomo
    > inteligentna), który poprosił mnie o pomoc w założeniu konta w iTunes w

    Mnie na łopatki rozłożył radca prawny, który wycenił swoje usługi na 1000
    zł i przy wypisywaniu faktury zaczął szukać kalkulatora aby wyliczyć należny
    VAT :)

    --
    marfi

  • 95. Data: 2014-04-20 22:07:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 21:54:01 +0200, marfi napisał(a):

    > Mnie na łopatki rozłożył radca prawny, który wycenił swoje usługi na 1000
    > zł i przy wypisywaniu faktury zaczął szukać kalkulatora aby wyliczyć należny
    > VAT :)

    Jak to jest cena brutto i należy obliczyć netto to od 22% było w dół
    18,03%, przy 23% to jest 18,70% - człowiek czasem się nad tym zastanowi...
    No chyba, że ten 1000 to było na pewno stawka netto

  • 96. Data: 2014-04-20 23:08:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:24:24 +0200, qrt napisał(a):

    > wyluzuj. Akurat dzisiaj udzieliła mi sie atmosfera świąteczna i jakieś
    > trollowanie i flejmy nie szczególnie mnie nęcą :D

    Bardzo mi się podoba. To nie trolluj i nie flejmuj.

  • 97. Data: 2014-04-21 00:04:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-04-20 15:15, Pszemol pisze:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Polak potrafi... :-)
    > Ale przyznaj, że to raczej proteza i naprawa samochodu sznurkiem.

    Jaki ty jesteś szczęśliwy, bo nigdy nie widziałeś Symbiana czy Meego.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 98. Data: 2014-04-21 00:19:48
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-04-20 14:40, Waldek Godel pisze:
    A >> A jaki system uważasz za bardziej przyjazny dla użyszkodnika. Android

    > WP oczywiście. Na takiej samej zasadzie na jakiej Maluch jest
    > przyjaźniejszy dla użytkownika od lokomotywy spalinowej

    A Android vs Symbian Belle/Meego Harmatan?

  • 99. Data: 2014-04-21 00:20:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 20:37:28 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > których dostaje nawet topowe telefony za darmo. I chcą mieć modne telefony.
    > Ajfon już nie jest modny, bo zatrzymał się gdzieś w roki 2011.

    Nie modny, czy nie dobry ?
    Czy oni dobrze wiedza jaki z tego ajfona zlom, czy a odwrot - nie
    wiedza jaki on dobry i jak beda klac na samsunga ?

> [...]
    > Niestety to jest ten typ usera, jak pewien prawnik (a więc osoba rzekomo
    > inteligentna), który poprosił mnie o pomoc w założeniu konta w iTunes w

    Polski, amerykanski ?

    A ponoc tego sie nie daje uruchomic bez itunes ?

    J.

  • 100. Data: 2014-04-21 00:27:28
    Od: atm <...@v...pl>

    > wiedza jaki on dobry i jak beda klac na samsunga ?

    > Polski, amerykanski ?
    >
    > A ponoc tego sie nie daje uruchomic bez itunes ?
    >
    > J.

    Chyba niedawno prądu braklo w Twojej komorze kriogenicznej ;]