  • Data: 2014-04-20 16:07:34
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5353d188$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdy czasem wylozy sie przegladarka www wyswietla sie info, ze program sie
    > wyzlozyl. Komunikat wymaga tapniecia na OK. Co tam jeszcze jest nie
    > pamietam, bo widze to bardzo rzadko.
    > Natomiast nie przypominam sobie niczego takiego w iOS6. AppStore sie po
    > prostu wykrzaczyl i uruchomil ponownie.
    > Ale akurat to dla mnie ficzer o zadnej wartosci, wazne zeby sie krzaczylo
    > jak najrzadziej.

    To oczywiście truizm - ważne aby się nie wykrzaczało.
    Ale jak się już wykrzaczy, to albo uznajemy komunikat dla użytkownika
    niepotrzebny i po prostu bez słowa odpalamy appka znowu, najlepiej
    z zachowanego stanu sprzed wykorbki, albo - jeśli uznajemy że komunikat
    jest ważny - to upewniamy się że użytkownik akurat patrzy na ekran i nie
    znikamy komunikatu zanim go nie przeczyta i nie tapnie w OK.