  • Data: 2014-04-20 18:53:44
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-20 18:42, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > To też fakt, że użytkownicy mogą sobie "chcieć" to czy tamto, a i tak
    > skazani są na to co im producent zaoferuje...
    >
    > Zresztą to nie dotyczy tylko Appla ani tylko smartfonów.
    >
    > Myślisz że Ford czy Acura pyta się użytkowników jakie auto chcą kupić?
    > Nie! Po prostu robią to co im wygodne, to co im się wydaje że będzie
    > chodliwe i to co im przyniesie największą korzyć... Taka Acura na ten
    > przykład, jeden z moich ulubionych producentów aut (wypasiona Honda)
    > postanowiła w linii 2015 zredukować listę modeli w USA i zamiast
> [...]

    Tylko wiedzisz, tu jest kluczowa roznica: jesli bedziesz sie upieral
    przy Hondzie to faktycznie masz pozamiatane. Lecz gdy wezmiesz pod uwage
    rowniez Mazde, Toyote, Subaru wspominajac tylko o Japonii to nagle
    okazuje sie, ze wybor jast znacznie wiekszy niz oferuje jedyna sluszna
    marka.
    Za jakis czas bedzie mnie kusic Z2 Compact swoja wodoszczelnoscia,
    lepszymi proporcjami ekranu do wielkosci obudowy i ulepszonym aparatem,
    byc moze wezme tez pod uwage iPhone'a jesli faktycznie zyska wiekszy
    ekran. Jakas Nokia z WP 8.1 i dobrym aparatem tez bedzie do rozwazenia.
    Nie mam potrzeby ograniczac sie do jedynego "slusznego" Samsunga choc o
    S2 akurat duzo dobrego moge powiedziec (w przeciwienstwie do S1).