eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚlizgawka a hamulec ręczny... na przód › Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
    Date: Thu, 10 Nov 2011 13:34:03 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <j9gjsb$epu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4eba2b65$1@news.home.net.pl> <j9dfnm$h4h$1@news.onet.pl>
    <j9gg8f$3p5$1@inews.gazeta.pl> <4...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320932044 15166 194.80.173.254 (10 Nov 2011 13:34:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Nov 2011 13:34:04 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <4...@l...institute.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412405
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10/11/2011 12:55, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Thu, 10 Nov 2011 12:32:15 +0000 (UTC), Franc napisał(a):
    >
    >> Nie wiem jak ma C5, ale hydrocitroeny do Xanti i XM włącznie maja wspomaganie
    >> hamulców nadciśnieniowe, które to nadciśnienie jest realizowane pompą od
    >> hydrauliki zawiadującej zawieszeniem, wspomaganiem kierownicy i właśnie
    >> hamulcami (a w starych modelach to nawet wspomaganiem sprzęgła i skrzyni
    >> biegów). Nie ma zwykłego płynu hamulcowego, wszędzie jest LHM. Jakiekolwiek
    >> uszkodzenie hydrauliki powodujące duży wyciek płynu powoduje utratę
    >> wspomagania hamulców co objawi się słabym hamowaniem - a wtedy zaciągamy
    >> awaryjnie ręczny i możemy wyhamować, bez zarzucania tyłu i bączkowania.
    >
    > Prawie dobrze, tylko to nie jest wspomaganie - bez ciśnienia w układzie nie
    > ma hamowania wcale.
    > Płyn LHM jest w specyfikacji dosyć podobny do hamulcowego, tyle, że jest na
    > bazie oleju mineralnego zamiast glikolu.
    >
    > A głównym powodem montażu ręcznego z przodu wcale nie było lepsze hamowanie
    > - powiedzmy, że to był drugi powód w kolejności

    Jednym słowem powodem montowania głupiego systemu we francuzach 20 lat
    temu było naprawienie drugiego głupiego systemu, którego awaria może
    mieć poważne konsekwencje. :>






    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: