  • Data: 2013-05-16 14:30:58
    Temat: Re: Śledzenie samochodu bez GSM i GPS
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    news:5194c327$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

    > To u was w Usiech też? :))

    Mówiłem o Polsce, tu nie ma w mojej okolicy "bloków", więc
    stężenie samochodów na litr parkingu jest mniejsze ;-)

    > Mnie ostatnio pod oknami wyje taki biały samochód, ściślej, to jest
    > tercet, syrenki alarmowej, trąbnika, dość donośnego (ale z mojej byłej
    > Łady nie przebije) :)) i migających świateł (dzięki którym namierzyłem z
    > okna, który to), potrafi o 1-2 w nocy z niczego się "rozpłakać", bo ani
    > wiatr, ani przechodzący pies/kot/człowiek, ani jakiś hałas (choć to przy
    > TŁ) mogacy wyzwolić alarm zbitej szyby... śjakieś w.cz. też raczej nie...,
    > po prostu, płacze, kiedy zechce, jak jakiś nieleczony turetyk :)) Służb
    > nie wzywam, szkoda mi baterii w telefonie.

    No więc po doświadczeniach z Polski zawsze jak mnie kusi aby do mojego
    auta w US założyć jakiś taki alarm to sobie przypominam te wyjące auta pod
    blokami w Krakowie na które już nikt nie reaguje bo jest totalna znieczulica
    i daje sobie spokój - nic to nie daje, kosztuje pieniądze i tylko wkurza
    ludzi.
    Fabryczny immobilizer jest we wszystkich autach jakie dziś kupuję, i to jest
    minimalne zabezpieczenie jakie wystarcza na chuliganów - jak ubezpieczalnia
    chce mi oferować zniżkę w składce za oznakowanie pojazdu czy też za
    parkowanie w garażu to fajnie, ale alarmu nie założę aby nawet prosili na
    kolanach :-)