  • Data: 2013-05-16 14:27:10
    Temat: Re: Śledzenie samochodu bez GSM i GPS
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5194868e$0$1266$65785112@news.neostrada.pl...

    > Np w nadgodziny aby zarobic na ubezpieczenie ? :-)

    Jeśli ktoś pracuje na akord/godziny - ja mam wypłatę i nie mam nadgodzin :-)

    Energię można spożytkować na to, aby np. dokształcić się, znaleźć lepszą
    pracę, założyć jakiś interes, firmę, pocwiczyć jakiś fajny sport, pojechać
    na
    wakację, zwiększyć bicepsy czy zrzucić mięsień piwny - pomysłów wiele :-))
    Napewno wymyślanie systemu jak znaleźć skradzione auto dla ubezpieczalni
    nie jest zbyt produktywnym spędzaniem czasu, chyba że się przy tym czegoś
    uczysz...

    > Ale za dodatkowe zabezpieczenia bywaja znizki w skladce.
    > Albo w ogole sa wymagane dodatkowe.

    Owszem, ale przynajmniej u nas w USA zniżka nie pokrywa kosztów
    założenia fabrycznego rozwiązania, więc co dopiero gdyby miała
    pokryć koszty jakiegoś prototypu czy tysięcy wydanych na testy
    i eksperymentowania z nowym systemem... A jeszcze się za chwile
    dowiemy że koleś chce tak zabezpieczyć Mercedesa ...rocznik 1991 :-)))