  • 31. Data: 2012-08-15 22:45:20
    Temat: Re: Sledzenie przez Google - wiecej info na ten temat
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:q24fzigthg43$.dlg@lepper.institute.com...

    > Ulica jest też miejscem publicznym. Czy to znaczy, że mogę wsiąść do
    > dowolnego samochodu który po niej jedzie?

    Wsiasc to raczej nie, ale mozesz sobie zapisac numery kazdego samochodu
    ktory po niej jedzie :)
    Mozesz sobie zapisac adresy wszystkich budynkow ktore przy niej stoja.
    Mozesz opisac kazda reklame z jej dokladnym adresem
    itp. itd.

  • 32. Data: 2012-08-15 23:01:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 22:45:20 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

> [...]
    > Mozesz sobie zapisac adresy wszystkich budynkow ktore przy niej stoja.
    > Mozesz opisac kazda reklame z jej dokladnym adresem

    zadano już pytanie kilka razy - od którego miejsca zaczyna się las?

    Oprócz tego też już kilka razy pisałem - Google rejestrowało nie tylko
    SSID, ale też pakiety z innymi danymi, które urzędowo nakazano im usunąć i
    czego nie zrobili.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta