  • Data: 2013-12-13 00:10:29
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > No i w xinitrc mam:

    Ale w którym xinitrc?

    > # Start the window manager:
    > #exec /usr/bin/startfluxbox
    > mkdir /mnt/sdb1
    > mount /dev/sdb1 /mnt/sdb1

    Czyli montuje pierwszą partycję z pendrajwa. Domyślam się, że to jest
    partycja VFAT, ta która jest widziana przez Windows. Wcześniej tworzy
    katalog, co sugeruje, że root filesystem SLAXa jest na ramdysku. Może
    to oznaczać, że nie będzie się dało normalnymi metodami niczego tam
    doinstalować w sposób trwały.

    > cd /mnt/sda1/app
    > sh run.sh
    > sleep 5s
    > #reboot

    Ale z kolei być może w /mnt/sda1/app jest zamontowany jakiś system rw.

    Co w ogóle pokazują polecenia "mount" i "df"?

    > Jarek! proszę Cię :-)
    > Ja mam w planie tyle rzeczy zrobić.
    > W Ubuntu to mój chłopak 11 letni lepiej się orientuje niż ja.
    > Pierwszy raz mu pomagałem.
    > Teraz już mi myszke wyrywa :-)

    A dlaczego by miał się źle orientować? Ja jednak radzę sciągnąć sobie
    obraz ISO Slackware (może być 14.0, może być starszy) i zainstalować na
    osobnym dysku badź komputerze -- metodą Marcinkiewicza (yes, yes, yes...).
    To powinno oszczędzić sporo czasu -- jeśli ktoś planuje robić coś dalej
    ze SLAXem.

    --
    Jarek