  • Data: 2013-12-13 02:15:00
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bo t manager napisał:

    > Ale to może działać jak systemy odpalane z płyty t.j. instalowane do ramu.
    > Tak jak wszelakiego rodzaju płyty live instalują nowe programy w pamięci.
    > Gdzies czytałem że można było zrobić samomodyfikowalną dystrybucję
    > startowaną z flasha. Na szybko podzieliłbym pena na dwie partycje i na
    > drugiej miał różne instalki. Tylko jak światło zgaśnie, albo coś w tym
    > stylu to trzeba od nowa instalować.

    Na flashu, to nie sztuka. Można i tak, i siak, bo to jednak nośnik rw,
    tylko nie całkiem trwały. Ale wystepują w przyrodzie instalacje linuksa
    na płytach CD, które zachowują się tak, jakby były na normalnym dysku.
    One przed zamknięciem systemu robią backup danych użytkownika i wypalają
    go na płycie. A po ponownym uruchomieniu odtwarzają. Dzisiaj to już
    nie ma znaczenia praktycznego, należy rzecz traktować jako ciekawostkę
    techniczną. Ale wspomnieć warto, bo pomysłowość ludzka nie zna granic.

    --
    Jarek