  • Data: 2013-12-12 20:25:45
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > Trochę namieszałem.
    > Są dwa systemy:
    > a) docelowy PC z USB, w którym ma być SLAX lub inny LINUX.
    > Nie ma HDD
    > b) komputer PC/Windows z Lazarusem, na którym będzie pisany program.
    >
    > Z b) to nie problem.
    > Problem jest z instalacją LAZARUSa na pendrivie.
    > Nie wiem jak to zrobić i jak przenieść aplikację.
    >
    > Czy tak da się zrobić?

    O Lazarusie wiem tyle, że jest. I do czego służy. SLAX oparty jest na
    Slackware, a to znam odkąd istnieje (dlatego Slaxa nie używam -- sam
    robę sobie okrojone systemy na flashu jakie tylko potrzebuję). A co do
    przenoszenia z (a), to chyba Windows będzie miał problem z zamontowaniem
    partycji Linuksa -- tu powinien wystąpić pierwszy opór materii. Można
    za to odczytać z Linuksa dowolna partycję FAT -- na tym samym pendrajwie,
    lub na czymś innym. Albo z sieci sciągnąć, jak ten Slax już działa. Czy
    przeniesienie pliku tgz równa się przeniesieniu aplikacji -- to już inna
    sprawa. Może mu czegoś na tym Slaxie jeszcze barkować, bibliotek jakichś.

    --
    Jarek