    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Date: Tue, 17 Sep 2019 14:57:59 +0200

    Osoba podpisana jako PiotRek <b...@g...pl>
    w artykule <news:5d7ff555$0$515$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    ment=PLNCN&rzad=4&kwa

    > Znałem go IRL od ponad 10 lat. Raczej nie był osobą, której by zabrakło
    > chęci do życia... Bardzo przeżył śmierć swojej Mamy.

    Wydaje mi się, że nie widzisz powiązania przyczyny i skutku, choć właśnie
    opisałeś książkowy przykład zdarzenia, które odebrało chęć dalszego życia.
    Możesz to nazywać bardzo silnym stresem czy depresją, ale jakkolwiek to
    nazwiesz, powiązanie jest oczywiste.

    Kiedy dwie bliskie osoby wspierają się nawzajem, mogą żyć długo, choćby
    były schorowane i niedołężne. Kiedy jednej osoby zabraknie, druga może
    zgasnąć w ciągu kilku miesięcy, choćby wcześniej wyglądała na okaz zdrowia.

    Wiele osób może podać przykłady z własnego życia, sam pewnie też takie
    znasz.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)