  • 21. Data: 2011-11-24 17:13:02
    Temat: Re: Slask --> WAW piatek + parking Torwar
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 10:59:54 +0000 (UTC), "Radarro"
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >- czy na Wawelskiej/ Armii Ludowej (DK2) autobus miejski bedzie raczej stal
    >czy jednak jechal kolo 17-tej? Stoi ta ulica w jakim mega korku?

    Na tej trasie jest buspas, więc jest szansa, że autobus będzie jechał.

    >- czy zaparkuje w miare spokojnie kolo Grojecka X Banacha w tym czasie?
    >Winnicka? Basniowa?

    Ciężko, ale możesz próbować.

    >- czy kolo polnocy wroce jakos w ten rejon Zbiorkomem? Czy tylko taxa?

    jakdojade.pl

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2011-11-24 17:14:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 12:04:46 +0100, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

    >Ale jeśliby się korkowało to możesz też kawałek za Grójcem, na wysokości
    >Tarczyna odbić w prawo, tak by pojechać przez Jazgarzew, Zalesie Górne, Łubną i
    >dalej albo przez Konstancin i prosto (w stronę Wawy o tej porze Konstancin
    >powinien być w miarę OK, ale niech mmnie mieszkańcy poprawią jakby co). Albo
    >jeśli Konstancin zły to przez, Słomczyn, Ciszycę -- w Ciszycy jedziesz do
    >Warszawy (ostra odbitka w prawo) wzdłuż wału (przez Kępę Oborską) dalej ulicami
    >Włóki i Wałem Zawadowskim do oporu.

    Tam się autochton może zgubić, a ty pchasz tam przyjezdnego :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-11-24 18:01:14
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-24 17:14, jerzu pisze:

    > Tam się autochton może zgubić, a ty pchasz tam przyjezdnego :P

    Dokładnie. Droga na wale niedawno wyremontowana, ale trzeba wiedzieć jak
    jechać. GPS się tam gubi więc niech pytający raczej się tam nie pcha.
    Potem będzie że Warszawiacy złośliwi:)

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 24. Data: 2011-11-25 16:58:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    MZ wrote:
> [...]

    Autochtonowi to bym polecał lecieć z dala od Powsińskiej i Czerniakowskiej aż do
    Bluszczańskiej / Nehru :)

    > Dokładnie. Droga na wale niedawno wyremontowana, ale trzeba wiedzieć jak
    > jechać. GPS się tam gubi więc niech pytający raczej się tam nie pcha.
    > Potem będzie że Warszawiacy złośliwi:)

    Zależy jaki GPS -- być może trzeba go na "twardo" zmusić żeby poprowadził wzdłuż
    wału (droga nie jest na wale, ale "u podstawy") a do niedawna taka AM uważała,
    że to droga nieutwardzona (wcześniej tam był szuter -- ale i tak się przyjemnie
    jechało) i zbyt chętnie omijała. Skręt na drogę przy wale (dawną szutrową) jest
    zaraz za mostkiem na Jeziórce), a jak się wjedzie pod wał to należy trzymać się
    kierunku i Włóki Street wzdłuż torów. Jak kto się rąbnie i pojedzie wzdłuż wału
    aż do kopalni piachu to trzeba się cofnąć 100m a potem 500m po dziurach tym
    czymś co jest jest przedłużeniem ul. Prętowej i wracamy na właściwą drogę. A
    zresztą AFAIR chyba zauważy że się asfalt kończy. A droga jest zwykle pusta
    (jechałem w godzinie szczytu i było tak pusto, że można było światła drogowe
    ("długie") włączyć).

    Choć i tak wydaje mi się że normalnie przez Konstancin (a tu już jedzie się
    zupełnie prosto, po drogowskazach) będzie wystarczająco dobrze. Dlatego pisałem
    "jeśli Konstancin zły".

    pzdr
    \SK

  • 25. Data: 2011-11-26 10:03:19
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No i po wszystkim :)
    Wyjazd z SGL - 13.20
    Przyjazd na miejsce - 18.35
    Czas jazdy - 5h 15 min

    Jechalem jednak DK 1 + DK8.
    Korki:
    Wylot z Gliwic - wahadełko - 20 min
    Przed Piotrkowem - ze 20-30 min, potem szlo 60-80 km/h, wiec niezle.
    W samej Waw - za Jankami pojechalem na Falenty, Dawidy, przez osiedla,
    Pulawska, Czerniakowska totalnie bez korka (dziękujemy ci, Naviexpercie :)

    Parkowalem na Zaruskiego - WIELKIE DZIEKI dla "MZ", miejsca bylo duzo,
    dojscie na Torwar 10 min chyba.

    Wyjazd 23.40, na miejscu 3.30 - wiec przejazd 3h 50 min, z tankowaniem,
    szybkim jedzeniem wiec tez relax :)

    Srednia z calej trasy kolo 50 km/h

    Jeszcze raz dzieki za pomoc :) W-wa nie taka straszna z navi :)

    Radarro

  • 26. Data: 2011-11-26 10:11:34
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-26 10:03, Radarro pisze:

    > Srednia z calej trasy kolo 50 km/h
    >
    > Jeszcze raz dzieki za pomoc :) W-wa nie taka straszna z navi :)

    Super że wyjazd się udał. Warszawa "drogowa" ogólnie nie jest taka
    straszna, tylko trzeba się przyzwyczaić. Polecamy się na przyszłość:)

  • 27. Data: 2011-11-26 10:50:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 09:03:19 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):
> [...]
    > Przed Piotrkowem - ze 20-30 min, potem szlo 60-80 km/h, wiec niezle.

    > Wyjazd 23.40, na miejscu 3.30 - wiec przejazd 3h 50 min, z tankowaniem,

    Skad takie roznice w obie strony ? Te dwa wahadelka, korki w Warszawie, czy
    predkosc na dk8 ?

    > Srednia z calej trasy kolo 50 km/h

    Z miastami czy bez ? 50 w trasie, tragedia, zima czy co ? :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-11-26 20:48:11
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Skad takie roznice w obie strony ? Te dwa wahadelka, korki w Warszawie, czy
    > predkosc na dk8 ?

    Do Waw - przez wahadlo DK 78 (nie wiem czy jakbym lecial A4 - DK 86, DK 1 to
    byloby szybciej), korek na zwezce przed Piotrkowem, wolna jazda i swiatla na
    zwezkach na DK8. Wawa byla lux, jak pisalem wczesniej (poza dziurawymi
    drogami po wsiach).

    Z powrotem w nocy - luzik na calosci, nigdzie nie stalem, a na Slasku
    lecialem DK 1, DK 86 A4, przez aglomeracje lecialem 140-150 km/h ciagiem
    praktycznie (od Bedzina sie czujesz jak w domu :) Stad roznica.

    > Z miastami czy bez ? 50 w trasie, tragedia, zima czy co ? :-)

    Namieszalem - srednia do Waw - 50 km/h z korkami z calej trasy 330 km
    Srednia z powrotem - 86 km/h

    PS - yanosik.pl rzadzi :)

    Radarro i stare ale jare e36 :)

  • 29. Data: 2011-11-28 09:52:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-11-26 10:03, Radarro wrote:

    > Parkowalem na Zaruskiego - WIELKIE DZIEKI dla "MZ", miejsca bylo duzo,
    > dojscie na Torwar 10 min chyba.

    A jak sie Flapjack i Illusion podobal? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 30. Data: 2011-11-28 14:51:17
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    napisał(a):
    A jak sie Flapjack i Illusion podobal? ;)

    No jak? Rewelacja :) Byles tez?

    Zdazylem nawet na caly Tuff Enuff. Przypomnialem sobie stara nute, super
    grali,ale na co dzien odpuscilem juz taka muze :) Starzeje sie... Sciana
    dzwieku i zajafajny wokal. Dali rade.

    Flapjack - troche naglosnienie mi nie pasowalo - za duzo basu, sciana dzwieku
    zbyt jednolita, do tego Guzik za cicho troche. Ale jako bebniarz-amator jestem
    raz po raz zachwycony Slimakiem... Tak miesza, lamie rytmy, masakra,
    rewelacja. Fajnie bylo posluchac na zywo po tylu latach, powrzeszczec :)

    Illusion - klasa sama w sobie, super selektywne naglosnienie. Lipa w dobrej
    formie, czego chciec wiecej! :) Gardlo zdarlem, ale bylo warto! Nowe kawalki
    bardziej dojrzale, ale mocny klimat pozostal.

    R.