  • Data: 2011-06-16 22:44:54
    Temat: Re: Slaba klima, cieple powietrze na zimnym nadmuchu
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne.
    > Ale nie powinno parzyć.

    nie napisal ze parzy:)
    tak samo jak z tym mulowatym samochodem:)))))))))))

    > I w czasie jazdy w zimnym powietrzu też tak masz?
    > No to też powinieneś temat sprawdzić.

    nie, jak jade to powietrze jest sila rzeczy chlodniejsze (bez klimy) ale to
    raczej subtelna roznica.
    natomiast jak mam wlaczona klime to chlodzi dobrze jak jade albo jak zalaczy
    sie wentylator silnika (mam sfajczony rezystor w wentylu i musze go zrobic
    albo zmostkowac zeby wyl na pelnej predkosci caly czas z klima - powinien
    lepiej chlodzic wtedy).