  • Data: 2012-03-21 17:21:14
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-21 16:45, Antoni wrote:

    > Moje pytanie jest następujące: jakie mogą być skutki
    > używania komputera ze zbyt słabym zasilaczem?
    > Chodzi mi tu o objawy podczas działania, na które
    > być może nie zwróciłem uwagi, a także o ewentualne
    > skutki w postaci uszkodzenia używanego sprzętu.

    Uszkodzenie sprzetu to raczej malo prawdopodobne (chyba ze zasilacz
    jest kiepski i bez zabezpieczen i w koncu padnie tak, ze przepusci
    na wyjscia za duzo), ale dobrze wziac pod uwage ze conajmniej na kilka
    sposobow ryzykujesz logicznym uszkodzeniem albo utrata danych na dysku
    co bywa bardziej kosztowne lub bolesne niz awaria sprzetu.

    --

    memento lorem ipsum